Citaat:Boktnaam:
KimD
Naam hond(en):
Guinness, Abbay, Puk, Harvey, Dana, Mazikeen (Maze), James & Vixem
Ras(sen):
Border Collies, Schotse Collies & één Sheltie
Leeftijd hon(en):
Van 10 maanden tot 10 jaar.
Allergiën of andere dingen waar rekening mee moet worden gehouden:
Nee, geen allergieën.
Top lijst voor mijn hond(en):
- ZippyPaws! Dankzij onze Secret Santa vorig jaar hebben we inmiddels een verslaving en al een hele collectie opgebouwd.Mocht je een ZP willen kopen, schakel Cursebreaker even in, zij weet mijn collectie te vinden.
![]()
- Harde kauwsnacks zoals kophuid, kamelenhuid etc. Ook botten van bijvoorbeeld https://www.awarepetproducts.nl/shop/ zijn welkom. Deze zijn zonder toegevoegde suikers en op een milieuvriendelijke manier gemaakt.
- Verder zijn ballen zoals de Hol-ee rollers en dergelijke welkom, een speeltje met pieper wordt altijd gewaardeerd.
- Crocs...![]()
Flop lijst voor mijn hond(en):
Tennisballen en alle varianten daarop, de buurkinderen spelen met onze honden in de tuin en zulke ballen en klein speeltjes zijn te gevaarlijk omdat ze natuurlijk niet ver kunnen gooien. Chemische snoepjes en kauwsnacks of plastic/kunstof speelgoed zonder certificaat.
Leef je uit:
Schrijf hier alles wat je kwijt wilt over je hond(en):
Wij hebben dus acht honden, zeven thuis en één uitwonend. We sporten en wandelen veel met onze honden, doen aan agility, canicross & stepjoring. De uitwonende hond is James, hij is van ons eerste nest Schotse Collies, door omstandigheden is hij terug naar huis gekomen en konden hem toch niet meer helemaal loslaten, daardoor hebben wij ervoor gekozen om hem uit te plaatsen. Hij woont fulltime bij ons gastgezin maar is geregeld bij ons te vinden voor een dagje of weekendje, gewoon, voor de gezelligheid.
Foto? Niet verplicht, wel leuk!

De twee buitenste beren zijn niet van ons, dat waren vakantiegangers.