Pup houdt de rug erg vast

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sansevieria

Re: Pup houdt de rug erg vast

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 11:14

Als ik mij niet vergis is Dr.Aharon met pensioen, meen dat ik daar een bericht van gehad heb via een mailinglist.

Heukels, die vlgs de zelfde methode werkt hoor ik alleen goede verhalen van.

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 14:57

Idd met pensioen.
Ik was ook niet gecharmeerd van haar.
1 x geweest nooit meer, als ik moest geloven wat zij zei wat mijn hond allemaal mankeerde zou hij nu al heel lang niet meer leven.
Ook wat dierenartsen gesproken die honden bij haar vandaan nog erger stuk op tafel kreeg.

Kabayo, fijn dat je nu doorpakt, ik hoop dat je hond snel wat beter gaat lopen.
Probeer ook beetje op te letten dat ze niet heel veel in telgang gaat lopen, dan loopt ze wat lekkerder door haar lijf.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 16:05

Dr. Aharon is met pensioen maar ze heeft hele goede opvolgers, namelijk Jacha Heukels en Iris van Deur, die laatste is tevens revalidatie arts. Ik heb met beide erg goede resultaten met mijn hond.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-22 00:27

Dieuwke_ schreef:
Ik heb getemd, wat een kinderachtig gedrag Mindim en Little Gift. Als Kabayo jullie niet aan staat, verschijn dan ook niet in haar topics. Smerige, schijnheilige trollen. Lekker makkelijk vanachter een toetsenbord. Gadverdamme

Je mag er iets van vinden, maar me een smerige schijnheilige trol noemen, maakt je geen haar beter dan waar je mij van beschuldigd, ik heb getemd.

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-22 07:15

Amandavd schreef:
Dr. Aharon is met pensioen maar ze heeft hele goede opvolgers, namelijk Jacha Heukels en Iris van Deur, die laatste is tevens revalidatie arts. Ik heb met beide erg goede resultaten met mijn hond.

Ik heb ook goede ervaring met Iris en ken heel veel mensen die ook goede ervaringen hebben met Jacha. Zij komt op verschillende plaatsen in Nederland.