Opvang hondje Saar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

paddington

Re: Opvang hondje Saar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 17:59

Ik heb broer en zus uit het buitenland en zus heeft wel achter wolfsklauwtjes maar broer weer niet.

Die laatste foto is hilarisch!

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-22 18:05

Haha, tja er zat geen beschrijving bij hoe ze weer in elkaar moet :D
Het blijft een lekker ding <3 <3

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 18:13

Haar achterpoten halen haar in :D

Emj_23

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 18:16

Zo leuk dat ze zo via bokt snel een nieuw thuis heeft gevonden. Zowel TS als adoptieouder, zo fijn dat er mensen zo als jullie zijn.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 19:02

Haha lijkt Bambi wel met die lange stelten.
Fijn dat ze haar plek gevonden en gekregen heeft.

Hulde ook aan TS om haar in huis te nemen.

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 19:03

Wat een leuk verhaal zo. En wat fijn dat Saar zo snel haar huisje heeft <3

TS: Ga je nog een nieuw opvang avontuur aan?

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 19:05

Wat een geweldig verhaal is dit. Zo fijn dat Saar/Lorelei via bokt een mooi plekje heeft gevonden.

Zou erg leuk zijn om een volg topic van haar te zien. Benieuwd hoe dit hondje zich verder ontwikkelt

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-22 20:02

Inney schreef:
Wat een leuk verhaal zo. En wat fijn dat Saar zo snel haar huisje heeft <3

TS: Ga je nog een nieuw opvang avontuur aan?

Ja, aanstaande vrijdag komt Mowgli bij ons in huis. Een 8 jarige reu.

Dandelion2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 08:01

Wat leuk TS! Je bent er maar druk mee, super van je ! Kan ik ook in dit topic af en toe updates plaatsen? Wat is het verschil met een volg-topic? Misschien kan TS ons juist via een algemener topic over haar opvanghondjes op de hoogte houden, wie weet komen er meer matches uit, dat zou heel gaaf zijn! Ik fantaseer al over een meeting haha.
Lore ontpopt zich tot een kleine boef, die vooral graag alles in haar bek heeft. We zijn nog steeds bezig om huis en tuin Lore-proof te maken maar als het los zit, kan je het verplaatsen (of uit elkaar halen) lijkt ze te denken . Laten we het gezonde nieuwschierigheid noemen . En laten we eerlijk zijn, je moet ook gewoon niets laten slingeren ☺️
Afbeelding

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 08:24

Wat een fantastisch feelgood verhaal en wat een heerlijk hondje! Net het hele verhaal gelezen en de rollercoaster doorgegaan van frustratie over de eerdere mensen die haar kwamen ophalen naar smelten hoe ze nu terecht is gekomen <3

En wat fijn dat je een gastgezin bent TS! Ben benieuwd naar je verdere verhalen over de opvanghonden. Ben ook benieuwd hoe het verder gaat met Lore @Dandelion2!

Toevallig ga ik vandaag mee met mijn moeder naar twee Roemeense adoptiehonden kijken en wie weet komt er al wel één naar huis :D
Onze lieve Griekse dame, die ik ooit voor mijn 11e verjaardag heb gekregen, is laatst ingeslapen. Ze was al 14, maar wat blijft het pijnlijk om je lieve hondenmaatje te verliezen. Inmiddels zijn ook alle kinderen uit huis en op de poes na, vind mijn moeder het wel erg stil in huis zo. :(:)

Edit: over de vacht gesproken. Onze Griekse dame was ongeveer 6 maanden toen we haar kregen en kortharig met een pielig staartje. Uiteindelijk is ze een enorme pluizebol geworden _O-
Dit was een paar dagen voor ze ingeslapen werd, met de poes uit Roemenië die altijd het rondje meeliep, die zal een nieuw hondenmaatje ook gezellig vinden!
Afbeelding

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-22 12:18

@dandelion2: bij ons sleepte ze ook vaak met haar voerbak. Onze eigen honden hebben een stenen bak, en zij een metalen bakje.
Dus dan kon je weer een voerbak gaan zoeken. Lag ze ermee tussen haar poten te slapen <3 :D

Ik ga zeker weer een topic maken van ons nieuwe opvang hondje.
Deze staat al veel langer in de planning. Saar/Lore is er eigenlijk (2x) tussendoor gekomen.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 06:00

Ik ben heel benieuwd hoe het gaat!

Dandelion2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-22 19:30

Hallo! Even een kleine update. Lore doet het hartstikke goed! Ze is een heerlijke stuiterbal, helaas ook erg letterlijk en ze springt dan ook met gemak over al onze hekken heen. Gelukkig leert ze snel. Sowieso is het een behoorlijk wolfje, qua uiterlijk en gedrag, in het bos klimt ze overal bovenop en ze is razend lenig.

Afbeelding

Zwemmen vindt ze ook zalig! Zodra ze bij het water komt gaat ze erin liggen, heel grappig.

Afbeelding

Ze luistert zo goed als je van een klein hondje dat er nog niet lang is mag verwachten, op vreemd terrein gaat het perfect maar het maisland van de buren met alle bijbehorende konijnen is iets te verleidelijk om ook nog te kunnen luisteren…. Daar blijven we dus een beetje uit de buurt. Met onze honden en inmiddels ook de katten gaat het super en ze heeft onze harten gestolen. Goed nieuws dus, ik ben heel benieuwd hoe ze uitgroeit en zal update geven als dat gewaardeerd wordt

Beauty26

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 00:28

Dandelion2 schreef:
Hallo! Even een kleine update. Lore doet het hartstikke goed! Ze is een heerlijke stuiterbal, helaas ook erg letterlijk en ze springt dan ook met gemak over al onze hekken heen. Gelukkig leert ze snel. Sowieso is het een behoorlijk wolfje, qua uiterlijk en gedrag, in het bos klimt ze overal bovenop en ze is razend lenig.

[ [url=m/aMhJAK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zwemmen vindt ze ook zalig! Zodra ze bij het water komt gaat ze erin liggen, heel grappig.

[ [url=m/fZvCdx.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ze luistert zo goed als je van een klein hondje dat er nog niet lang is mag verwachten, op vreemd terrein gaat het perfect maar het maisland van de buren met alle bijbehorende konijnen is iets te verleidelijk om ook nog te kunnen luisteren…. Daar blijven we dus een beetje uit de buurt. Met onze honden en inmiddels ook de katten gaat het super en ze heeft onze harten gestolen. Goed nieuws dus, ik ben heel benieuwd hoe ze uitgroeit en zal update geven als dat gewaardeerd wordt

Ik was/ben een stille meelezers, maar blijf trouw de updates volgen.. :+

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-22 07:14

Knappe Saar <3

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 09:33

Mooi dier.
Ze ziet er goed en blij uit.

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 09:37

Oh blijf alsjeblieft af en toe updaten! Ik vind haar geweldig. :D

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 10:44

Wat een grappig hondje! Updates worden zeker heel erg gewaardeerd

maras

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 08:49

Wat is ze prachtig, echt een soort van oerhond, dat jachtinstinct is dan een beetje jammer maar hopelijk krijg je dat nog een beetje onder controle! We lezen graag af en toe een update.