xLaraaj schreef:Valt zo nog eens op dat je veel te veel bc's hebt, zou tog een kale bijhouden hoor
Uiteraard! Alhoewel ik er daar geen 6 van zou willen hebben in één huis.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Behalve qua karakter, ze is een echte aus met haar streken.
Maar met goede begeleiding gaat het ons aardig goed af! 

Ze is gek op knuffels, het liefst met piepjes en tug speeltjes met ballen is haar favoriet om te trainen
daffodil schreef:Superleuke honden hier en ook leuk dat voorstellen!
Ik heb wel een mega crush op Olaf!!!! Komt ook omdat ik een zwak heb voor Shiba Inu's, heerlijke honden met zo'n fantastische eigenaardige persoonlijkheid. Ik houd ervan!
Zijn karakter lijkt heel erg op de shiba, hij is indd gewoon wat eigenaardig en doet dingen op zijn manier. We zitten op behendigheid, sommige dagen hoef ik maar aan het volgende toestel te denken en hij is er al maar, ik sta ook wel eens een uur lang voor joker, dan ziet hij een blaadje of beestje en dan bedankt hij even voor de eer die dag

CupCakes_ schreef:carineken schreef:Ik twijfel om me in te schrijven.
Ben bang dat ik niet zo een origineel pakket kan maken,
Het gaat ook om het gebaar, het is geen wedstrijd van het origineelste pakket hoor. Ik ben namelijk totaal niet creatief, maar vind cadeautjes geven wel leuk

. 
.
En voor de rest is het geen echt hogere wiskunde denk ik, maar misschien denk ik wat makkelijk
- al heb ik het idee dat mensen het misschien zelf al snel te moeilijk maken nu vooraf, terwijl dat best mee zal vallen imo
.

En misschien kom je tzt zelf gewoon vanzelf al snel op een idee.

mvdbijl schreef:Ik denk dat het al leuk is als je er gewoon een gezellig doos van maakt en het leuk inpakt, veel honden vinden uitpakken hartstikke leuk, helemaal als ze iets lekkers ruiken.
. Je moet echt heel bewust iets aan hem geven (een wc-rolletje ofzo) voordat hij het vakkundig uit elkaar gaat halen. Gelukkig vindt het baasje uitpakken wel heel leuk!

Het is zelfs zo erg, dat Suki bij onze dierenarts bekend staat als 'die kleine krijser'