Slaapritme en hond?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Divers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-21 12:19

Dit is Sharm zijn bench+hekje…

Afbeelding

Ik mag er toch vanuit gaan dat dat groot genoeg is… als ik niet thuis ben maak ik het hek open en zet ik de hal af, dan heeft hij meer ruimte. Alleen ‘s nachts zit hij in de bench.

Ik ben nog steeds niet lekker maar heb hem wel meegenomen naar het hondenpark gister, daar heeft hij 1,5 uur met andere honden gespeeld…

Vandaag had hij gekke 10 min en ligt nu weer languit in de keuken…

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 18:04

Divers schreef:
Dit is Sharm zijn bench+hekje…

[ [url=m/QOUm1c.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik mag er toch vanuit gaan dat dat groot genoeg is… als ik niet thuis ben maak ik het hek open en zet ik de hal af, dan heeft hij meer ruimte. Alleen ‘s nachts zit hij in de bench.

Ik ben nog steeds niet lekker maar heb hem wel meegenomen naar het hondenpark gister, daar heeft hij 1,5 uur met andere honden gespeeld…

Vandaag had hij gekke 10 min en ligt nu weer languit in de keuken…

Oh wauw! Dat lijkt me zeker groot genoeg. Leuk gedaan voor hem zo!

Kaus

Re: Slaapritme en hond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 18:12

Heb je die bench niet afgescheiden? Dan lijkt het me namelijk dat je pup het die 9 uur hartstikke prima kan ophouden. Anders had ie echt wel in die bench geplast, ruimte genoeg. Dus nergens zorgen overmaken TS!

Divers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-21 10:36

Hij zit inderdaad in de volledige ruimte, maar hij plast ook niet in zijn uitloop, om maar even in de paardentermen te blijven. Dat ziet hij ook als zijn bed.

Hij slaapt graag in zijn bench, hij ligt er nu weer in op een botje te kauwen.
Als ik overdag weg ben zet ik het hek 'open', oftewel dan zet ik het hek tot de voordeur (dat donkerbruine ding op de foto) en heeft hij dus de hele ruimte die je op de foto kan zien, dat is mijn gang naar de slaap- en badkamer. Als hij ouder is en niet meer op mijn spullen kauwt mag hij door het hele huis. Als ik thuis ben zit hij wel 'los' door het hele huis...

Gisteravond was ik een dutje gaan doen op bed, wat iets uitliep, toen werd ik pas na zijn uitlaat-tijd wakker en lag hij zelf al in de bench ondanks dat hij het hele huis door kon... Hij lijkt de bench dus niet erg te vinden.

Kaus

Re: Slaapritme en hond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 10:44

Dat is alleen maar fijn, die van mij zijn ook gek op hun bench. Vooral lekker laten staan, hoe lelijk ze ook zijn :=