Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Charisma schreef:Ik vind 't vooral moeilijk omdat ik niet weet of ik goed doe en of 't goed komt... En ik weet wel dat ik 't de tijd moet geven, we zijn nog geen dag ver...
Ik had de impact denk ik toch een beetje onderschat...zeker als je oude opgevoede hond gewend bent geweest... Ach tijd brengt raad zeker...
Charisma schreef:Hij loopt de hele tijd achter ons aan...plakt echt...
We zijn er ook niet boos op geworden, diertje weet t ook allemaal niet.
Doubtless schreef:Ik heb ook nog een tipje, wellicht overbodig maar een good to know:
Straathonden vinden het soms lastig om hun behoeften aan de lijn te doen. Ons hondje poepte na 2 dagen voor het eerst, toen ik haar op een loslaatveldje losmaakteDaarvoor zeker 10 keer naar buiten gegaan, maar geen poepjes.
Femke_Tweety schreef:Doubtless schreef:Ik heb ook nog een tipje, wellicht overbodig maar een good to know:
Straathonden vinden het soms lastig om hun behoeften aan de lijn te doen. Ons hondje poepte na 2 dagen voor het eerst, toen ik haar op een loslaatveldje losmaakteDaarvoor zeker 10 keer naar buiten gegaan, maar geen poepjes.
Dat geldt voor mijn 10-jarige in Nederland geboren en als pup bij mij gekomen hond nog steeds. Die vindt het vreselijk om dat dichtbij aan de riem te doen. Ze doet het wel, als het moet.Maar liever niet.