Ik vond ze ook nooit leuk, daarna langharige wel en nu deze.. tja.. ze heeft iets, weet ook niet wat het is
Heb niks meegekregen van het asiel neen (wel eten en een pamper omdat ze loops is en een soort rompertje waar je ook iets in kan plakken, vond ik toch wel lief), was bij het vorige asiel ook niet.
Qua wandelen trouwens niks te klagen, hadden ze heel wat moeite mee verwacht maar hier zonder andere honden enzo helemaal netjes. Avondrondje gedaan, gewoon snuffelen en aantal keer plassen. Ze plast wel echt als een mannetje, zoekt ook het hoogste gras eruit
Verder nog erg onrustig, op schoot slaapt ze wel maar alle geluiden of bewegingen wordt ze natuurlijk wakker. Hopelijk vindt ze vannacht toch wat rust, in de bench..

Maar moet zeggen dat het voorlopig al bij al best meevalt. Gisteren heeft ze meteen het hele huis willen markeren, daar heb ik dan verbaal een stokje voor gestoken als ik het zag gebeuren, vannacht heeft ze in de bench geslapen en daar heeft ze volgens mij niks in gedaan (de doeken waren wel wat nat/vuil maar ze is natuurlijk loops dus beetje moeilijk inschatten, het leek in ieder geval geen echt bewuste plas) en vanmorgen toen we de woonkamer binnen kwamen heeft ze nog 1x op de mat geprobeerd, waarbij een "uh" genoeg was om het te stoppen (en er kwam ook niks uit want ze had pas een ronde buiten gehad). 
Tot ze begint te snurken, dan lijkt het ineens een hele andere hond