En als er mensen aan de deur staan of binnen komen dan weet hij niet hoe snel hij een knuffel moet pakken , want zonder knuffel in je bek kun je niemand begroeten natuurlijk hahaha, dit heeft hij overigens van de hond van mijn ouders geleerd .
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
moniek21 schreef:Onze hond reageert op het geluid van de dop van de slagroombus , mijn vader is daar mee begonnen om ze 1 keer per jaar met kerst wat slagroom te geven .. nu zodra hij de dop hoort dan staat hij er ook al is hij in een diepe slaap![]()
En als er mensen aan de deur staan of binnen komen dan weet hij niet hoe snel hij een knuffel moet pakken , want zonder knuffel in je bek kun je niemand begroeten natuurlijk hahaha, dit heeft hij overigens van de hond van mijn ouders geleerd .
janouk schreef:Met onze hond een proefles flybal. Een apparaat waar hij op een klep moest staan en de bal wegvloog. Hij vond er niet veel aan.![]()
Maar eenmaal weer thuis, rent hij naar de pedaalemmer prullenbak in de keuken met zo'n soort pedaal.........en je raadt het vast:![]()
De pedaalemmer vloog open...... Walhalla troep en voedsel voor de labrador.
Eerst nog en grote steen er een paar dagen opgelegd, maar telkens als we thuis iwamen, was de pedaalemeer leeg gehaald. Ggggrrrrr
Leuk zo'n proefles.![]()
Nu een andere vuilnisbak in de keuken met een drukknop bovenop. Die heeft hij nog niet begrepen.
janouk schreef:Met onze hond een proefles flybal. Een apparaat waar hij op een klep moest staan en de bal wegvloog. Hij vond er niet veel aan.![]()
Maar eenmaal weer thuis, rent hij naar de pedaalemmer prullenbak in de keuken met zo'n soort pedaal.........en je raadt het vast:![]()
De pedaalemmer vloog open...... Walhalla troep en voedsel voor de labrador.
Eerst nog en grote steen er een paar dagen opgelegd, maar telkens als we thuis iwamen, was de pedaalemeer leeg gehaald. Ggggrrrrr
Leuk zo'n proefles.![]()
Nu een andere vuilnisbak in de keuken met een drukknop bovenop. Die heeft hij nog niet begrepen.
kwii schreef:Matheno jouw kat, zo schattig![]()
Mijn hond reageert op wat vreemde commando's:
- "Heb je je schoenen al aan?" = wandelen. Super fijn omdat je het rustig over wandelen kan hebben zonder dat ze gek word, maar over schoenen valt helaas niet meer te praten![]()
- "Wie is het allerliefste hondje van de hele wereld?" = Lekker knuffelen, ze begint dan als een gek te kwispelen en probeert in je gezicht te likken.
- "Heb je lekkere kippenpootjes?" = Spelen, waarbij ik haar altijd kietel op haar achterpootjes dus ze word helemaal lijp als je het over kippenpootjes hebt.![]()
Als je wil dat ze aan de kant gaat hoef je alleen maar te vragen of ze zin heeft om onder de douche te gaan.
Yumi is nogal een vocaal hondje en komt uit Spanje, als ik tranquilo Yumi zeg begint ze keihard te piepen en te kreunen. Oeps dat was niet het effect wat ik er van had verwacht![]()
Als ik mijn koptelefoon s'avonds afzet komt ze in de benen om te gaan wandelen.
Toen ik ziek was mocht ze op bed liggen omdat ik anders zo alleen was, dus als nu s'ochtends de wekker gaat springt ze op bed (of op mij) of ik dat nu wil of niet![]()
Maar ik ben al deze 'commando's' nu maar in mijn voordeel gaan gebruiken, tot hilariteit van het bezoek