Edit: nog een foto van onze lieve, trouwe Max de dag dat hij uit asiel werd opgehaald

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleen_usar schreef:Gisteren hebben we Jack opgehaald hij is in zijn hele leven nog nooit uitgelaten. Dus meelopen was bokken en zo, in huis bleef hij staan of lopen. Hij wilde vluchten maar waar heen?
Ik ga iedere 2 uur met hem een stukje buiten lopen, gisteren plaste hij een beetje maar vandaag nog niks buiten gedaan. Wel binnen geplast en gepoept vannacht.De riem daar mag geen spanning op komen anders gaat hij in verzet. Mijn dochter sliep op de bank maar hij wilde alleen maar weg dus krapte hij steeds aan de voordeur.
Het kattenluikje was ook kapot omdat hij dacht dan ga ik daar maar door. Tot overmaat van ramp stak iemand vuurpijlen af dus rende hij in paniek de kamer door. Dat was zo zielig om te zien.
Nu vandaag met homeopathische druppels slaapt hij veel, aan lijnen vind hij heel eng dus dat doe ik snel anders moet ik achter hem aan en dat is niet goed.Het willen vluchten is al veel minder, en vandaag zwaaide hij zelfs even met zijn staart.
Vanmiddag bij het uitlaten schoot hij tussen mijn benen en bleef daar staan. Hij komt ook tegen me aan leunen als het spannend is. En verder letten we heel erg op de buiten deur want hij is heel snel.
Brokken eet hij niet en een kluif kent hij ook niet, dus krijgt hij vlees. Ik hoop dat er snel een adoptant komt die heel veel tijd in hem wil steken.
marleen_usar schreef:Daar nog jaren laten zitten is ook geen fijn leven. Daar zijn ze ook angstig en gestrest.