MoppieFilou schreef:Minivarkentjes worden dan ook al maar afgestreept.
Denk dat ik eens ga kijken of ik een mooie overdekte ren in elkaar kan knutselen voor Vlaamse reuzen.
@Amy111: Een hond buiten vind ik een beetje zielig. Die beestjes zijn zo gelukkig met aandacht en dan zitten ze het grootste deel van de dag gewoon alleen buiten.
Dat en daarbij gaan ze vaak ook heel erg stinken als ze ook in de regen buiten moeten verblijven (niet alle honden gaan schuilen bij regen). Ooit een aantal huizen verderop een bewoner gehad met een buitenhond. Niet te harden die lucht als de wind onze kant op stond.
leuke bijkomstigheid; de eieren.
Er zitten zoveel rustige katten in het asiel die wachten op een leuk huisje waar ze lekker binnen kunnen liggen en af en toe eens door de tuin kunnen struinen!
. Maarrr, om te beginnen zou het dan wel echt een binnenkat worden want ik ben als de dood dat zo'n beestje onder een auto terecht komt ofzo, en daarnaast wil de rest van het gezin liever geen permanent binnenbeestje, voornamelijk door de vele haren en vuiligheid die ze mee brengen. Daarnaast zijn zij dan weer als de dood dat de (nogal dure
) gordijnen of de zetel eraan gaan door de kattennageltjes...
mijn mini-varkentjes zijn niet echt mini te noemen en verpletteren je tuin ben ik bang. Deze hebben echt heel veel ruimte nodig haha 

, maar mini... nee dat niet