Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lukasje schreef:Ace![]()
En wauw, die races zijn zo gaaf !
En Xoranlover: nu weet ik waar je boktnaam vandaan komt! Knap zeg die windhonden trainen, en niet onverdienstelijk zo te lezen.
Mitxa schreef:Hoe is de eerste nacht gegaan??
Leuke naam Ace!
kiwiwitje schreef:Juist de eerste nachten lekker bij je op de slaapkamer zetten of beneden bij hem gaan liggen!zeker doen.
kiwiwitje schreef:Hier zijn de nachten op de bank ook weer begonnen. Sinds bijna een week slapen wij nu ook weer op de bank ivm dracht.
meisje_ schreef:Mitxa schreef:lekker de wereld ontdekken. Geniet ervan, net als baby's maar dan nog sneller -> ze zijn zo groot!
Ik heb de eerste week ook op de bank geslapen, het is nogal wat voor een pup zo'n verhuizing.
Noe voel k me schuldig dat k dar niet heb gedaan
meisje_ schreef:Mitxa schreef:lekker de wereld ontdekken. Geniet ervan, net als baby's maar dan nog sneller -> ze zijn zo groot!
Ik heb de eerste week ook op de bank geslapen, het is nogal wat voor een pup zo'n verhuizing.
Noe voel k me schuldig dat k dar niet heb gedaan
Bonna schreef:Niet te schuldig over voelen hoor!
Ik leg het vaak uit in vergelijking met een baby: als een baby huilt snachts doen ze dat vaak omdat ze een beetje geborgenheid missen. Ze de hele nacht laten huilen is natuurlijk niet goed, maar dan zijn er nog best wat opties: je kunt regelmatig even gaan kijken en ze een beetje sussen, of je kunt ze bij jou op de kamer leggen, of voor een middenweg kiezen. Met de pup is dat eigenlijk hetzelfde. Hij is vanuit het nest gewend om met broertjes/zusjes/moeder te slapen en is nu gewoon een beetje alleen. Je kunt lekker bij hem gaan liggen op de bank, of hem mee naar de slaapkamer nemen.
Ik laat de hondjes op de slaapkamer slapen omdat dat het beste is voor mijn nachtrust.
Wat een dotje trouwens! Hoe vond hij de regen vandaag?