akishino schreef:Mijn reu pist voornamelijk tegen zijn eigen voorpoot
Die van mij ook.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Carol_Beer schreef:dromertje2 schreef:Hmmm ja
Mijn handen ruiken echt niet naar stront, en als je er zo vies van bent gzbruik je 2 zakjes overeen of diepvrieszakjes die zijn wat dikker. Dus dag is een flutargument.
Plus als je het opraapt, kan er direct niemand meer in gaan staan.
En wat een ander doet is uw zaakeigenlijk niet. Als een hond kakt, ruim je dat op,punt.
Maar waarom wordt er dan altijd meer over hondeneigenaren gezegt dat ze asociaal zijn?? Terwijl katteneigenaren vele malen erger zijn, die hun beest overal laten poepen (denk maar in speeltuinen, scholen, zandbakken etc), ik heb mn hond tenminste aan een lijntje.. Idem dito voor paardenkeutels op de stoep
tones schreef:Hoe dan?
Je lijkt me geen kabouter met n superlaag aanrechtje.
Sky schreef:Mijn hond poept op hondenveldjes en voor de rest het liefste in het gras, maar dan ruim ik het gewoon netjes op! Plassen doet ze soms best op random plekken, maar nooit expres in een tuin! Ze is alleen nog jong dus heeft ze wel eens ongelukje..
Maartje1990 schreef:tones schreef:Hoe dan?
Je lijkt me geen kabouter met n superlaag aanrechtje.
Met mijn 1.60 toch wel bijna![]()
hij kan (op commando!) Op mijn pony van 1.13 springen en het aanrecht is ook geen probleem. Wij denken dat als hij overdag alleen thuis is en iets hoort hij naar buiten wil kijken en dan op het aanrecht springt? Hij durft er dan alleen niet meer af. S nachts doet hij het niet. Nu laten we hem overdag in de bijkeuken kan hij via de deur naar buiten kijken.
[ [url=m/5JkwFs.jpg]Afbeelding[/url] ]
MyWishMax schreef:tiwi1969 schreef:Dat poot optillen is voor mij een reden alleen teven te willen.
Mijn teven tilden ook hun poot op.
pillow schreef:Het gaat ook niet over kattenpis. Jij zeikt. om maar in het genre te blijven.
_San87_ schreef:akishino schreef:Mijn reu pist voornamelijk tegen zijn eigen voorpoot
En ik maar denken dat ik de enige debiel heb die dat doet.
Verder verbaast het me dat niet tegen auto's plassen zo vaak genoemd wordt, komt het zo vaak voor dat honden tegen auto's aan pissen? Bizar.
Die van ons mogen in eigen tuin, op gemeentegrond/tegen gemeentestruiken en bomen, en in het bos pissen waar ze willen.
candalisa schreef:_San87_ schreef:
Verder verbaast het me dat niet tegen auto's plassen zo vaak genoemd wordt, komt het zo vaak voor dat honden tegen auto's aan pissen? Bizar.
Die van ons mogen in eigen tuin, op gemeentegrond/tegen gemeentestruiken en bomen, en in het bos pissen waar ze willen.
Op onze oude stal was dat heel normaal tegen onze auto’s, voertonnen, kasten, poetskisten en dekens als die even op de grond lagen
akishino schreef:_San87_ schreef:
Nee, je staat niet alleen![]()
De mijne heeft 1 witte voorpoot en laat dat net degene zijn die hij als lantaarnpaal gebruikt