Als vulling gebruikte ik altijd een geurloze kalk variant, houtkorrels/peewee werd hier helaas niet gewaardeerd... vonden ze niet fijn aan de pootjes.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wistaire schreef:Ik zou de bak voor nu even zo laten staan, maar de meeste katten vinden het fijner als de bak op een rustige, veilige plek staat. Veel gebruikte 'looproutes' in huis zijn dus minder geschikt![]()
Als vulling gebruikte ik altijd een geurloze kalk variant, houtkorrels/peewee werd hier helaas niet gewaardeerd... vonden ze niet fijn aan de pootjes.
Cayenne schreef:AmoorM schreef:[ [url=m/XOjc63.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb hem nu zo, zo wil ik hem laten staan.
Als bezoek zou ik dat juist minder fijn vindenJe komt binnen en hebt meteen een kattenbak voor je snufferd
![]()
Dan staat hij op de andere plek toch meer uit het zicht.
AmoorM schreef:Jaaaaa hij heeft op de kattenbak geplast!
Amandavd schreef:Ik weet niet of het al genoemd is, maar laat zijn rug eens nakijken door orthomanueel dierenarts. Bijv. Kreupel Dier, Dierenkliniek IVD.
Ik had een kat die een aantal ruggewervels scheef had staan. Die zijn rechtgezet en dat was voor hem echt een opluchting. Ineens sprong hij weer, veel bewegelijker etc.
AmoorM schreef:Amandavd schreef:Ik weet niet of het al genoemd is, maar laat zijn rug eens nakijken door orthomanueel dierenarts. Bijv. Kreupel Dier, Dierenkliniek IVD.
Ik had een kat die een aantal ruggewervels scheef had staan. Die zijn rechtgezet en dat was voor hem echt een opluchting. Ineens sprong hij weer, veel bewegelijker etc.
Hij is 17.. Slaapt merendeel van de dag.. Ik denk niet dat we hem dat nog allemaal moeten aandoen..