Oké nou dat klinkt positief! Hopelijk gaat het snel beter en dan nog uitvinden waarvoor de allergie is.
LWDaisy
Geplaatst: 27-05-20 17:55
Pandameisje schreef:
De uitslag is binnen Lilo heeft allergie. We gaan nu 3 weken met medicijnen behandelen kijken hoe dat gaat gaat dat goed gaan we kijken waar het aan ligt
Ik lees je topic nu pas. Gelukkig is het maar een allergie - bij onze hond was de verandering in kleur (en vorm) van neus te wijten aan vergiftiging. We zijn haar verloren..
oliebol zeg, het zit jullie niet mee. Nieuwe hechting?
Pandameisje
Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-20 17:38
Hannanas schreef:
oliebol zeg, het zit jullie niet mee. Nieuwe hechting?
Gelukkig geen nieuwe hechting anders moest ze opnieuw onder narcose was al redelijk dicht gegroeid ( 3 juni zou de hechting toch uit gaan) we hebben nu zalf gekregen om de wond niet droog te laten worden en dat mooi kan helen.
Gelukkig wel nu hopen dat de boel niet gaat ontsteken
Pandameisje
Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-20 16:07
lilo update gisteren zijn de hechtingen er uit gehaald en mocht ze weer zwemmen.
maar na het zwemmen ontdekte ik steeds meer witte haren in haar vacht. dus even in de gaten houden maar ik denk dat ik te hard heb geroepen dat ik een dalmatiër wil XD
Pandameisje
Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-20 20:56
even een update helaas hebben de allergie pillen niet hun werk gedaan en heeft onze lieve dierenarts met verschillende dierenartsen uit omgeving en klinieken er over gehad wat lilo heeft.