Hannanas schreef:Als er geen bloeddruk is gemeten (kost vaak ook geld) dan snap ik echt de benakor niet.
Prevomax (anti misselijk) is de injectievloeistof van cerenia (werkzame stof maropitant) dus dat kan samen met het infuus verklaren dat ze nu lekker aan het eten is.
Bij drie DA's hier in de regio waar ik ben geweest met mijn dieren werd geen van de keren het meten van de bloeddruk apart op de factuur vermeld, dit viel altijd gewoon onder het standaard consult wanneer het werd gedaan.
Dat zou verklaren waarom het niet op de factuur staat. 
Verder is het een middel dat veel wordt gebruikt rondom dit soort klachten. Ik ben er niet echt verbaasd over dat TS dit heeft meegekregen, en denk dat dit een prima manier is om te starten met behandelen.
Wat de misselijkheid betreft, het kan vaak ook een wisselwerking zijn, slechter eten maakt ook sneller misselijk. Als ze nu goed eet, en de spijsvertering weer "normaal" zijn werk mag gaan doen, kan dit ook bijdragen dat ze uiteindelijk minder misselijk wordt. Dan is zo'n prikje fijn om de cyclus te doorbreken voor je kat, zodat ze weer kan gaan eten en het ook binnen houdt. Met dus vaak ook als gevolg dat ze minder snel weer misselijk raken.
Enne, wat een mooie katjes zeg.