Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Solleke_Noah schreef:In Nederland worden ze heel veel opgehangen, maar in Vlaanderen zijn de resultaten heel wisselend. We snappen wel dat mensen graag iets doen en zo'n kast ophangen is iets zichtbaar. Maar daar heb je niet veel aan als je verder een tegeltuin hebt, of veel werkt met pesticiden, of elk inheems bloemetje uit je tuin weert. Dus promoten we liever het vleermuisvriendelijk inrichten van je tuin dan een kast ophangen
Maar kwaad kan het zeker niet he, zo'n kast ophangen! Dus doe gerust als je dat graag wil doen
mikaatje schreef:Hier zitren al zolang ik me kan herinneren vleermuizen. Cirkelen hier in de avond altijd rond.Net stukjes brood in de lucht gegooid maar helaas niet gelukt. Had het idee dat ze het wel in de gaten hadden maar mijn gooikunsten zijn waarschijnlijk niet toereikend
Nickeltje schreef:[ [url=m/bnHjIt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/73tZVU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LhasFC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit exemplaar kom ik met achter één van onze luiken tegen. Mooi dier. Heb er deze foto van gemaakt en het luik er maar weer voor gedaan zoals het zat... Was eigenlijk van plan alles te soppen.
Nickeltje schreef:[ [url=m/bnHjIt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/73tZVU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LhasFC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit exemplaar kom ik met achter één van onze luiken tegen. Mooi dier. Heb er deze foto van gemaakt en het luik er maar weer voor gedaan zoals het zat... Was eigenlijk van plan alles te soppen.