truus1957 schreef:Ik vind het echt van de zotte dat ts een hoop kosten zou moeten maken om haar kat in de tuin te kunnen houden. Deze mensen moeten gewoon met hun jatten van andermans kat afblijven. Ik ben een heel vredelievend mens, maar van dit soort acties gaat mijn bloed echt koken hoor. Zou er echt niet meer vriendelijk op af gaan. Lees dat ze het diertje melk en kaas geven, hoeveel slechter wil je het hebben.
Dus kosten maken voor tuin afzetten en straks wellicht bij de dierenarts omdat ze het dier ik weet niet wat voeren? Ik dacht het niet, willen ze niet goedschiks luisteren, dan maar kwaadschiks.
Serieus?
Het is de kat van ts, dus de kosten om de kat in de tuin te houden toch ook!
'Niet goedschiks dan maar kwaadschiks' en wat bedoel je daar mee? Met een knokploeg aan de deur gaan staan?
Ts, ik vind dat je super reageert. Het is en blijft een moeilijk onderwerp met veel verschillende meningen.
Mijn buurvrouw haar kat komt nooit haar tuin uit. Daar heeft ze veel energie, tijd en training in gestoken. Maar het werkt!
Ik ben voorstander van huisdieren (waar ook katten onder vallen) niet zonder begeleiding van het eigen terrein af te laten.
Mijn hond zou het ook wel leuk vinden om in zijn uppie een blokje om te doen, zijn behoefte te doen bij iemand in de tuin, een koekje te scoren bij de buurvrouw, een robbertje te vechten met de reu van 3 straten verderop en de loopse teef van op de hoek te dekken. Maar dat zouden de meeste mensen heel raar vinden.