Vraag mij af of een cursus apporteren nuttig is.
Binnen sjouwt hou alles naar zijn mand. Ook wat niet van hem is.
Wasgoed snuiven doet hij wel.
Als een mand wasgoed klaarstaat om in de machine te gooien vliegt cocker erheen en snuift sokkenlucht op
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ze gaat dan gelukkig ook al wel door met haar taak, ware het niet dat ze ook graag in de gaten houdt of de rest van het groepje wel volgt, je ziet haar ook regelmatig achterom kijken
Dat is puur checken of haar volgelingen er nog wel zijn
Op de brug kijkt ze meerdere malen naar links, want daar moest ze eigenlijk ook heen. Die signalen mis ik en vervolgens duikt Bibi het ruiterpad op, misschien omdat Tina (de hond van de spoorloopster) daar gesnuffeld heeft, misschien omdat ze zelf graag wilde snuffelen, waardoor ik vervolgens de fout in ga en rechtdoor loop.. als we dan toch teruglopen omdat ze om zich heen gaat kijken en dus aangeeft het kwijt te zijn, geeft ze wederom aan dat we naar rechts moeten. Die zie ik gelukkig wel. In het pad kijkt ze naar links, dat doet ze heel goed want Jannie en Tina zitten daar. Maar aan het eind van het pad is mijn man met mijn zoontje en daarom loopt ze door. Uiteindelijk gaat ze toch naar Jannie en Tina, wat ik heel knap vind van haar want de baas en 'haar broertje' zijn haar alles, dus ik ben extra trots.
Mlies schreef:Detectie heeft niks met speuren te maken, dat is zoeken.
Tinkermuts schreef:Wat leuk Liesje89, leuke hond heb je ook

luuntje schreef:Liesje89 wat leuk.
Je hond is nog jong. Je leert haar steeds beter lezen.
MDJ schreef:Wat leuk Liesje89! Ja er wordt van jezelf ook wel wat verwacht he, qua signalen lezen etc.![]()
Net een afspraak gemaakt voor onze tweede les.