Welk ras is deze hond

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sonja_vR

Re: Welk ras is deze hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 08:54

De poedels die ik leuk vind krijgen idd gewoon eens in de x tijd de tondeuse er over heen
Gewoon praktisch en geen getrut zeg maar

Sjong

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 09:09

Ik vind dat getut dan wel weer leuk soms. Maar het moet wel praktisch blijven. Mijn honden zwemmen en lopen elke dag in het bos of op de hei. Ik zou ze dat nooit ontzeggen omwille van de vacht. Dit zijn mijn dames overigens. Afbeelding

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 10:52

Skippy01 schreef:
Poedels zijn zeker leuk. Zou mij ook nog wel passen. Hoewel een koningspoedel mij echt serieus te groot is, zou een middenslag of kleintje hier best welkom zijn ooit (niet in showmodel geknipt, maar 'gewoon' wat ruiger, maar dat is smaak en doet niet af aan de hond zelf natuurlijk).

Poedels zijn verre van muffe salonhondjes! Ze zijn idd echt leuk, actief en hebben een enorme will to please. Wanneer je ze kort trimt, zien ze er sportief uit.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-19 11:03

Brrr poedels daar heb ik een jeugdtrauma aan net als een dalmatiër die komen er hier niet in :x

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 11:06

moniek21 schreef:
Wij hebben een New English Buldog , dat is een mix van old English en Engelse buldogs..
Dit is een erkend ras wat ook gewoon een stamboom heeft , alleen het voordeel is dat ze meer " neus" hebben en ze zijn hoger op de poten .. Ben zoals de onze heet is ook met 18 mnd 30 kilo. Ben heeft de kleur gohst merel.. schijnt speciaal te zijn maar heb hier verder geen idee van. Ben is geboren met een korte staart maar er zijn pups uit het nest die wel een staart hebben .. die neigen dus meer naar old english en Ben dus meer naar de Engelse.
[ [url=m/gsqYmE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jij hebt je dus een verkoopspraatje laten aansmeren. De old english bulldog is al niet erkend en kan dus geen officiële stamboom hebben. Deze kruising die jij hebt is ook niet erkent en kan geen officiële stamboom hebben.