Animal Event 2019

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 13:03

bcd94 schreef:
Wij hebben gisteren een hele leuke dag gehad.
Sommige demo s vond ik wel wat tegen vallen.
De slipjacht vond ik erg leuk gedaan.
Verder hebben wij best wel wat proefzakjes hondenvoer wat wel fijn is want wij zijn voor onze kieskeurige eter opzoek naar ander voer, kunnen we rustig kijken wat ie het beste eet.

De catch me of you can was helaas smiddags kapot.
Om 10 uur was het er best druk dus we dachten we gaan later wel terug.

ohh was ie kapot, we vonden het al raar dat er niemand meer stond te wachten, vandaar...

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 16:27

mvdbijl schreef:
Wij hebben 3 leuke dagen gehad.
De paardjes lieten zich lekker knuffelen en waren ontzettend braaf.

Ik heb gister mijn hondje mee gehad, leuke dingen met hem kunnen doen en ik vond daarin het aanbod leuker dan vorig jaar. Ook veel leuke dingen gekocht en meekregen. De Welkoop goodiebag zaten ook leuke en lekkere dingen in!

Wat ik wel bijzonder vind is dat mensen hun hond nog over de stro balen lieten klimmen zowat bij de paarden in de stand. Nee hij doet niks maar alsnog was het 2 keer hap.. Ow dat doet ie anders nooit :+ Nee maar dit is een spannende dag voor ze en het kan altijd.. Spreek ik iemand aan op wil je je hond even terug nemen, krijg je een grote mond :')

Heb die van jullie denk ik gisteren staan aaien :')
Tenminste als jullie die met de 2 mini’s waren (zag er) dat kleine ‘grijze’ ding met de roze manen _O-

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 19:07

mvdbijl schreef:
Wij hebben 3 leuke dagen gehad.
De paardjes lieten zich lekker knuffelen en waren ontzettend braaf.

Ik heb gister mijn hondje mee gehad, leuke dingen met hem kunnen doen en ik vond daarin het aanbod leuker dan vorig jaar. Ook veel leuke dingen gekocht en meekregen. De Welkoop goodiebag zaten ook leuke en lekkere dingen in!

Wat ik wel bijzonder vind is dat mensen hun hond nog over de stro balen lieten klimmen zowat bij de paarden in de stand. Nee hij doet niks maar alsnog was het 2 keer hap.. Ow dat doet ie anders nooit :+ Nee maar dit is een spannende dag voor ze en het kan altijd.. Spreek ik iemand aan op wil je je hond even terug nemen, krijg je een grote mond :')

Die discussie heb ik ook gevoerd met twee dames bij de koeien.

De koeien waar ontzettend rustig en ontspannen, maar de honden absoluut niet en werden geduwd om kennis te maken. En jawel hoor, hap zei de hond. Toen heb ik ook maar eens even gevraagd of ze het op de ogen hadden... :n

Vervolgens komen we ze bij de mini's tegen en jawel hoor, hetzelfde tafereel. Maar de twee dames die daar erbij zaten leek het vrij weinig te interesseren.

We hebben overigens wel ontzettend gelachen bij de fjorden, daar zat een kerel met humor. :')

Isabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 20:07

KimD schreef:
We hebben overigens wel ontzettend gelachen bij de fjorden, daar zat een kerel met humor. :')

Mag ik vragen welke dag? _O-

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 20:12

Isabel schreef:
KimD schreef:

Op zaterdag, we hadden een kind bij ons die het boerendiploma aan het sparen was.

Ik gokte op vier kleuren, waren er dus vijf, maar zo kwamen we aan de praat. Maar hij begon met flauwekullen en we hebben na vijf minuten tranen gelachen.

De fjorden deden overigens ook wel een duid in het zakje, die vonden zichzelf net zo grappig als de kerel.

Isabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 20:49

KimD schreef:
Isabel schreef:

Op zaterdag, we hadden een kind bij ons die het boerendiploma aan het sparen was.

Ik gokte op vier kleuren, waren er dus vijf, maar zo kwamen we aan de praat. Maar hij begon met flauwekullen en we hebben na vijf minuten tranen gelachen.

De fjorden deden overigens ook wel een duid in het zakje, die vonden zichzelf net zo grappig als de kerel.

Haha super leuk! Dat waren wij met de fjordjes :')

Renee_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 20:52

KimD schreef:
KimD schreef:

Mag ik vragen welke dag? _O

Hahahah dat waren inderdaad onder andere Isabel en ik :+ dat de fjorden zichzelf net zo grappig vinden als de eigenaar is ook 120% waar. Altijd leuk om mee te werken... :+ al ben ik apetrots op hoe ze zich de hele dag gedroegen. Alle3 echt voorbeeldig

LukieBradley

Re: Animal Event 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 21:09

Jullie hadden ook echt wel hele mooie fjorden bij :j

Renee_S

Re: Animal Event 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 21:29

Aah lief, dankjewel!

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 08:11

LukieBradley schreef:
Jullie hadden ook echt wel hele mooie fjorden bij :j

ja, die stonden toch te glimmen inderdaad!!