Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Waarom hebben ze geen stamboom? Is het geen volle raskat? Of misschien teveel nesten gehad dan zijn toegestaan?
Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent. Je kijkt er zo naar uit..
Maar echt, er wacht er eentje op je en als die er is zul je blij zijn dat die het geworden is! Alles gebeurt met een reden..
Lukasje schreef:Ik begrijp je teleurstelling best hoor en dat je nu even geen zin hebt maar het was een britse korthaar toch? Voor 600€ moet je die toch makkelijk kunnen vinden, mèt stamboom. Ik ben er haast van overtuigd dat wanneer je toch naar een ander nestje zou gaan kijken, je toch ook een kitten vind dat je aanspreekt!
Cayenne schreef:Hier, 650 euro maar wel met stamboom en getest: https://www.marktplaats.nl/a/dieren-en- ... ousPage=lr
Lukasje schreef:Geen idee wat deze kosten, maar mooi zijn ze zeker!
https://www.2dehands.be/dieren-toebehor ... 70351.html
CalipsoLover schreef:Lukasje schreef:Geen idee wat deze kosten, maar mooi zijn ze zeker!
https://www.2dehands.be/dieren-toebehor ... 70351.html
Heb een berichtje gestuurd
CalipsoLover schreef:Boven de 800 ga ik sowieso liever niet, dat geef ik liever uit aan iets anders dan. (Ik zit met zware medische kosten van paard lief op dit moment, die nu ook vervroegd op pensioen zal gaan dus heb echt een hele zware periode op dit moment) Dit gaat enorm tegen mijn hart in, maar ik als ik naar jullie reacties luister dan denk ik inderdaad dat we haar niet meer gaan nemen.
Ik wou eerst nog vragen of ze 100 euro van de prijs willen doen. Maar weet niet goed of dat gepast is of niet.
Lukasje schreef:sanso schreef:De cherry eye operatie kost ook geld.
Maar die zou de fokker betalen zei de TS
Lukasje schreef:CalipsoLover schreef:Boven de 800 ga ik sowieso liever niet, dat geef ik liever uit aan iets anders dan. (Ik zit met zware medische kosten van paard lief op dit moment, die nu ook vervroegd op pensioen zal gaan dus heb echt een hele zware periode op dit moment) Dit gaat enorm tegen mijn hart in, maar ik als ik naar jullie reacties luister dan denk ik inderdaad dat we haar niet meer gaan nemen.
Ik wou eerst nog vragen of ze 100 euro van de prijs willen doen. Maar weet niet goed of dat gepast is of niet.
Ik had eerst gereageerd vooraleer verder te lezen.... Ik dacht dat je budget max 600€ was.... 800€ vind ik een mooi bedrag. Ik heb mijn raskat met stamboom en volledig geteste ouders voor iets minder dan dat gekocht bij super fokkers.
Wat je zou kunnen proberen is je stoute schoenen aantrekken en zeggen dat je de kittens erg leuk vindt maar dat -helaas- je max budget 800€ is en verder afwachten hoe de fokker daarop reageert. Dat is net ietsie anders dan rechtstreeks vragen of ze wat van haar prijs af doet.
Mss kan je ook op een kattensite (geen ervaring mee maar die moeten er toch zijn) een zoekertje plaatsen en je wensen en budget kenbaar maken. Wie weet reageert daar wel iemand op? Mijn vriendin zoekt op die manier haar paard.