Selka schreef:Ja wij zijn ontzettend blij met deze snelle vooruitgang! Hopelijk zet het mooi door
Ik hoop met jullie mee!
Het klinkt veelbelovend.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Selka schreef:Bedankt voor alle lieve woorden! Het is fijn om te lezen dat wij niet ten onrechte positief zijn.
Bedankt Truus1957! Het is zo’n lieverd. Zolang hij zelf wil en het volgens de behandelaars diervriendelijk blijft geven wij niet op. Al moet ie nog weken in België blijven. Hij is alle moeite waard![]()
Lekker met zn drietjes een easy sunday aan het houden:
[ [url=m/Kekux3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Selka schreef:Wij zijn nu op een punt aangekomen waar het eigenlijk heel goed gaat maar niet goed genoeg om alleen thuis te blijven.
Hij is dit weekend opgestaan, naar de bank gelopen en op de bank geklommen. Zonder hulp! Ik had echt het idee dat dit zijn doel was dat weekend en als resultaat zat ik op de grond haha. Kon het niet over mijn hart verkrijgen om de honden op te schuiven.
Volgens het Waterhof mag hij niet zonder toezicht naar buiten en bij ons is het juist zo dat ze de vrijheid hebben te doen wat zij willen.
Hoe gaan we dit oplossen? Mee naar mijn werk gaat niet. Ik kan niet iedere paar uur met hem naar buiten en blijkbaar verveelt hij zich nu ook al in België.