Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Prairy schreef:Die ligt uiterlijk zondag op schoot, wedden?

dat kan ook nog. (Denk dat ze op schoot te warm vindt.)

Marcella schreef:Wat denk je ervan dat de kat zijn kont voor je neus duwt en een scheet laat.
Niet echt gemeen (zonder nagels) maar toch. Ik snap niet zo goed waarom ze dat doet? Zo van kom dichterbij - OPROTTEN terwijl zij naar mij toe komt. Lekker dubbele signalen
Ik laat nu niet meer toe dat ze m'n hand vast pakt want ik weet dat ze me dan toch slaat.. Ze doet me dan wel geen pijn, maar wil haar toch ook niet aanleren dat het ok gedrag is. Herkent iemand dit? Prairy schreef:Ik herken het niet, maar misschien is je hand eng? Doet ze het ook als je op dezelfde manier een snoepje aanbiedt? Misschien dat ze dan een positieve associatie met je hand krijgt
Op een enkele keer na dat ze m'n vingers zachtjes vast pakt. Ze doet het ook echt heel voorzichtig (bijna alsof ze een kitten op pakt van de grond). Dat maakt het ook zo gek.siskeh schreef:Is dat niet dat ze dan wil spelen?
Laser lampje is eng, knuffeltjes zijn eng, hand is eng als ie te veel beweegt, veren aan een touwtje zijn eng..
Ben wel benieuwd of ze die ook eng vind.Marcella schreef:Kunnen ook liefdesbeetjes zijn.
, maar dat verklaart de tikken niet
Heb ook echt wel het idee dat ze een soort van vertrouwen in mij heeft en het idee heeft dat ik haar bescherm. Dat is wel heel fijn. Ik ben zo trots op mijn "Beest Met Overgewicht"
zoals een Bokker het zo mooi noemde. BMO is echt wel mijn meisje. Ik ben gek op het haar!
Maar voor mijn gevoel is ze altijd al hier geweest.