Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anna79 schreef:Hier nog even een update: Mila is nu 5 dagen bij ons. Ze slaapt elke nacht van 11 tot 7.30 zonder dat ze eruit hoeft Overdag gaat het over het algemeen goed maar ze geeft het niet heel duidelijk aan. Ze loopt wel naar de deur maar piept niet ofzo. De ongelukjes vonden tot nu toe dus plaats op de deurmat. Als ik er goed op let gaat het prima! We laten haar toch maar in de tuin plassen, we hebben een diepe tuin met achteraan een stukje gras dus dat is wel makkelijk. Kwam eigenlijk omdat het hier verder overal zo ontzettend nat was door eerst sneeuw en later regen en ons eigen gras was redelijk droog.
De kat hebben we helaas gisteren laten inslapen, hij ging sinds het weekend ineens heel hard achteruit, werd plotseling blind, heel sneu. Een turbulente week dus, ik moet echt alles een plekje geven. Vreugde en verdriet zo dicht bij elkaar, verwarrend. Maar Mila doet het super en is een lekkere pretletter (lees dikke boef)
Anna79 schreef:Denise; dat is inderdaad minder handig, lijkt me ook niet fijn. Maar poepen/plassen die van jou dan alleen op gras? Want daar had iemand het net ook weer over.