Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wilawander schreef:Suzanne F. schreef:Jee wat sneu. Had je snel door dat ze te weinig melk had?
Ja kan het nu wel even uitleggen. In de kliniek hebben ze er eigenlijk een potje van gemaakt en ons erg lang laten wachten. Nica was te moe om nog te persen. De assistente heeft een foto gemaakt en de pups zaten nog ver naar achteren en besloten om een ks te doen. Nica kwam ongezien bij de dierenarts op de tafel. Ik was te moe na meer als 24 uur in touw en te geschockeerd om nog groot te protesteren voor mij was nica prioriteit nummer 1. Na de operatie lag Nica op de grond van de spreekkamer waar voor de tijd nog spreekuur was. Op een OP doekje voor het lekken achter. En de pups op de grond aangelegd zo op de vloer zonder de deken. Ondanks dat we een emmer met dekens en weet ik wat mee hadden....![]()
Merkte toen meteen op dat de pups niet dronken en Nica geen melk meer had en dat er 1 dode pup tussen lag die hun dus niet opgevallen was. Ook de levende pup van de ks lag op de grond erbij te rochelen met veel vruchtwater en niet afgezogen. De dierenarts meende dan maar flessen en de hond even een aantal dagen een kap opHeb maar niet meer gevraagd hoe men dat voorstelde. Op mijn vraag of ze geen antibiotica moest en pijnstillers. Ohja vergeten.....
Melk wilde ze me nog wel even verkopen en we kregen een rekening van over de 1000 euro.
Heb nog nooit een teef gehad waar zoveel rommel nog uitkwam en nageboortes na een ks. Mijn eigen dierenarts heeft me nog een aantal dagen extra antibiotica meegegeven. Ik heb dagen echt gevochten voor de 3 pups waaronder die van de KS. Maar het mocht niet baten. Ik was en ben ook nog steeds erg moe en verdrietig we doen er alles voor en dan zoiets en helaas hebben we erg weinig mogelijkheden qua klinieken. Maar vanmorgen is er een pittige mail naar de kliniek gegaan over mijn bevindingen. Dit was even de korte versie
Martinedd schreef:Ja kan het nu wel even uitleggen. In de kliniek hebben ze er eigenlijk een potje van gemaakt en ons erg lang laten wachten. Nica was te moe om nog te persen. De assistente heeft een foto gemaakt en de pups zaten nog ver naar achteren en besloten om een ks te doen. Nica kwam ongezien bij de dierenarts op de tafel. Ik was te moe na meer als 24 uur in touw en te geschockeerd om nog groot te protesteren voor mij was nica prioriteit nummer 1. Na de operatie lag Nica op de grond van de spreekkamer waar voor de tijd nog spreekuur was. Op een OP doekje voor het lekken achter. En de pups op de grond aangelegd zo op de vloer zonder de deken. Ondanks dat we een emmer met dekens en weet ik wat mee hadden....![]()
Merkte toen meteen op dat de pups niet dronken en Nica geen melk meer had en dat er 1 dode pup tussen lag die hun dus niet opgevallen was. Ook de levende pup van de ks lag op de grond erbij te rochelen met veel vruchtwater en niet afgezogen. De dierenarts meende dan maar flessen en de hond even een aantal dagen een kap opHeb maar niet meer gevraagd hoe men dat voorstelde. Op mijn vraag of ze geen antibiotica moest en pijnstillers. Ohja vergeten.....
Melk wilde ze me nog wel even verkopen en we kregen een rekening van over de 1000 euro.
Heb nog nooit een teef gehad waar zoveel rommel nog uitkwam en nageboortes na een ks. Mijn eigen dierenarts heeft me nog een aantal dagen extra antibiotica meegegeven. Ik heb dagen echt gevochten voor de 3 pups waaronder die van de KS. Maar het mocht niet baten. Ik was en ben ook nog steeds erg moe en verdrietig we doen er alles voor en dan zoiets en helaas hebben we erg weinig mogelijkheden qua klinieken. Maar vanmorgen is er een pittige mail naar de kliniek gegaan over mijn bevindingen. Dit was even de korte versie
Misty12 schreef:Was het geen optie voor jullie om naar een dierenkliniek in NL te gaan?
Op het moment neem je de beslissing en heb je niet zoveel tijd om te beslissen waar je heen kunt. Of er nog andere dierenklinieken zijn waar je terecht kunt.
Fijn dat de pups en hun mama het goed doen.