Ach lieverd, Wat heb jij enorm veel van deze prachtige kat gehouden, Je spreekt met zo veel liefde over hem, Nogmaals heel erg veel sterkte met dit enorme verlies
Ik snap je heel goed. Het is gewoon heel erg rot. Toen dat katertje zo jong overleed heeft zijn maatje (een iets jongere kater) heel lang niet gespeeld. We hebben wel snel een nieuw maatje voor hem gezocht en dat ging op zich prima, maar spelen... nee. Pas na een half jaar begonnen ze af en toe te spelen, en nu, anderhalf jaar na dato, spelen ze veel en liggen vaak samen te slapen. Ik mis dat katertje nog vaak, maar ja, ik ben een mens.
Gemis blijft. Altijd. Maar wordt wel minder schrijnend met de jaren. Sterkte!
Klopt angrywolf ik heb en nog steeds hou heel heel erg veel van hem. Hij was zoveel meer dan een kat voor mij. Mijn vriend die hem nog geen 2 jaar kon heeft het er ook moeilijk mee. Hij was zo’n bijzondere kat. Het was een ware eer 12 jaar met hem samen te hebben mogen zijn.
Hevonen. Ik snap helemaal wat je bedoeld. Sommige dieren hebben nu eenmaal echt iets extra’s. Gelukkig hebben we alle mooie herinneringen nog om terug aan te denken.
Ik heb net een nieuw topic voor hem geopend. Een afscheid, een vaarwel, een dank-je-wel maar vooral een rust zacht topic. Zijn laatste topic, het voelt nog altijd erg onwerkelijk. Morgen gaan wij met een nieuw hoofdstuk beginnen en gaan wij een nieuw verbond aan. Maar vandaag eerst een hele dikke liefdevolle dankjewel voor alle geweldige jaren en herinneringen voor candy mijn vriendje, mijn alles. Voor altijd! Vaarwel lieve candy [BB-ITP] Bedankt voor alle jaren samen mijn lieve trouwe vriendje