Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Laureas schreef:Goede erkende fokkers die met één enkel ras fokken, en waarvan de dieren in huis leven noem ik geen vermeerderaars. Ik heb zelf ooit éénmaal nestje Duitse staande kortharen gefokt en daar kruipt enorm veel werk, energie en kosten in dus ik heb respect voor die mensen die het op de correcte manier doen. (Broodfokkers daarentegen... )
Het zoeken en wachten naar een pup kan ook een mooi proces zijn, het uitkijken naar iets positief in deze grijze periode heeft hopelijk ook een goede invloed op haar. Voor de moment hebben we even genoeg informatie en ga ik even op zoek naar kenners van de whippet. Alvast bedankt iedereen voor het meedenken.
Sonja_vR schreef:Ach ja
Denk dat er best een hoop te sleutelen is aan een hoop honden
Hier een rottweiler die harder op zicht jaagt dan een aantal jachthonden die ik ken waar het juist heel erg in zou moeten zitten
Die gaat op open veld door tot ie er bij neer valt
Sonja_vR schreef:Alleen is de gemiddelde Stafford etc gewoon geen beginnershond en zou ik die ook niet als beginnershond aanraden
Sowieso veel terriërs buiten de echte gezelschapshond achtigen niet.
the_titan schreef:corgi?
AnnetteFlame schreef:Sorry ts dat ik even je topic kaap, ik heb een vraag,
Bokkers die een whippet en een paard hebben en de hond meenemen op buitenrit, joe doen jullie dat als er wordt gezegd dat een whippet niet los kan?