mijn herder gaat ook 1x per week naar een hondenopvang. puur socilistatie en mijne wordt vaak ingezet bij puppys. Ze is gek op puppy's. op de opvang hebben ze nooit problemen met haar.
mijn staat goed onder appel. maar is als ze los loopt meer met mij en mn vriend bezig. Want we hebben altijd een bal bij ons. want ind als een klein hondje weg rent komt het jachtinstinck omhoog
wij liepen een keer in een losloopgebied.. komt er een man met 2 tekels. door het hoge gras zagen we ze niet en de man zei verder ook niks.. dus wij lopen door zien die 2 tekels mijn hond. En mijn hond keek alleen en hup weg waren de tekkels.. mijne erachter aan.. niet eens grommend of blaffend.
Wij roepen 2x mijn enya komt terug.. Man van de tekels zei nog niks liep wel wat sneller naar zijn honden toe..die denk ik allang bij hun huis stonden.. maar echt haast had hij niet. het kwam eerder over van gaan ze weer.. die 2 van mij..
dus was nogal een aparte situatie.. enige wat ik echt niet tof vond van mijn herder, en nog steeds verbaasd over ben is bij een hondenstrantje zaten we op t strand. En had mevr in eens in haar kop dat honden die ze niet kent niet in mijn of vriend buurt mochten komen.. 1x dacht ik nog oke, miss dat die drukke lab wat deed. maar toen ze een 2e keer een hond wow afsnauwen die alleen langs liep was ik er klaar mee, en ben ik weg gegaan.. Vond zo vreemd alleen omdat wij op een stoel zaten...