Wat te doen met onzindelijke poes?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 22:43

Ze krijgt in home voer van perfect fit, die van hills is nog wel het proberen waard. :j
Ik heb momenteel een prutje van kruidnagel en peper op de plek gegoten, we zullen het gaan meemaken of het werkt. De laatste tijd is het weer elke dag raak, dus we komen er snel genoeg achter!

finnens

Re: Wat te doen met onzindelijke poes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 00:22

Kun je die buurtkat niet (laten) vangen en wegbrengen, als mensen hem missen en ze rondbellen hebben ze de kat zo terug en weet je bij wie de kat hoort. Misschien een wat rigoureuze aanpak maar ik denk het meest effectieve, de eigenaar moet weten dat de kat overlast veroorzaakt en hem binnen houden.

Linnie050

Re: Wat te doen met onzindelijke poes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 07:58

Poes

Sorry dat was niet de bedoeling
Meer omdat ze de katten nu echt weg wilt doen.
En er geen reactie was gekomen op mijn reactie.
Misschien was het niet gelezen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 11:12

Ik vind het praten met dieren toch een beetje een lastige zaak.. Bij mijn paarden heb ik het wel eens laten doen, en dat heeft mij toen ook echt geholpen. Maar in deze is de oorzaak en gevolg mij zo duidelijk dat ik daar geen vraagtekens bij heb.

Ik moet zeggen, sinds ik het vieze prutje heb neergegooid gaat het echt aanzienlijk beter! Ik kan wel zien wanneer het niet meer genoeg stinkt, dan liggen er weer plassen, maar met zo nu en dan bijgieten gaat het nu al een aantal dagen goed! *gelijk even afkloppen..*
Als het zo doorgaat kunnen ze gewoon blijven en dan hebben we dus eindelijk een oplossing gevonden voor het probleem! :D

We hebben nu wel een hele vieze bruine vlek in de garagevloer en daar buiten, maar alles is beter dan kattenpies :')