Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
raket schreef:De mijne is 21 en kwam me vorige nacht een keer of 5 lieflijk wakker maken... Daar haat je nachtrust komende jaren haha.
Maureen_M schreef:De dierenartsen zeiden dat er ook een mogelijkheid bestaat dat ze het voor de mama gedaan heeft. Dat is geen goed praten wat de dierenarts doet maar het klopt wel dat mama in kwestie er nogal uitgeleefd uit zag. De dierenarts zei dat bij een groter nestje en met name eerste keer het super zwaar kan zijn voor de poes. Ik heb zelf nooit een nestje gefokt dus dat is iets waar ik niet over mee kan praten.
Bedankt voor alle fijne reacties! We hebben een heerlijke eerste dag achter de rug. Ze hebben lekker geslapen en dadelijk komen mijn ouders op bezoek, die nergens vanaf weten. Ik ben zo benieuwd naar hun reactie!
A3a1 schreef:Maureen_M schreef:De dierenartsen zeiden dat er ook een mogelijkheid bestaat dat ze het voor de mama gedaan heeft. Dat is geen goed praten wat de dierenarts doet maar het klopt wel dat mama in kwestie er nogal uitgeleefd uit zag. De dierenarts zei dat bij een groter nestje en met name eerste keer het super zwaar kan zijn voor de poes. Ik heb zelf nooit een nestje gefokt dus dat is iets waar ik niet over mee kan praten.
Bedankt voor alle fijne reacties! We hebben een heerlijke eerste dag achter de rug. Ze hebben lekker geslapen en dadelijk komen mijn ouders op bezoek, die nergens vanaf weten. Ik ben zo benieuwd naar hun reactie!
Dat kan, door mijn leven heen denk ik 6 nestjes gehad, er was eigenlijk maar 1 moederpoes die het goed trok.
Overigens, gingen we de moedertjes dan wel kittenmelk en later kittenvoer geven, zodat ze wat extra had.
Op barf deden ze het wel stukken beter.
Overigens waren ze in Nederland ook er mee bezig de wet te wijzigen, weet niet of die door is.
connie64 schreef:jammer dat je, door ze te kopen, dit soort dingen wederom in stand houdt!
Kruising brits korthaar, te jong.....dit soort mensen blijft dus gewoon lekker doorfokken want er blijven mensen dit soort dieren kopen....
connie64 schreef:je komt thuis en dan heb je vraagtekens?
je bekijkt de dieren toch ook als je daar bent, bij de verkoper?
Na heen en weer mailen verteld de verkoper dat ze 6 weken zijn, praat je niet met de verkoper dan terwijl je daar bent.
Nogmaals, als je dit soort dieren blijft kopen houdt je dit in stand.
Ik lees je op wel goed.
Je bent gewoon op t schattige afgegaan en er vol ingevlogen. Precies wat dit soort mensen graag ziet.
Verder ook nog eens zonde van het ras, een britse korthaar houdt je brits korthaar, dit zijn allemaal leuke nestjes waarvan ze zeggen oei dat was niet de bedoeling. Vervolgens is over 6 of 8 weken deze poes weer vrolijk zwanger van het volgende nest.
Inderdaad, had jij ze niet gekocht doet een ander het wel en zo blijft deze handel in stand.