UPDATE;Het ging tot en met gisterochtend steeds beter met mijn kat. Ze kon weer lopen zonder om te vallen, alleen begon ze helaas wat minder te eten en was ze zo afgevallen dat ik moest gaan dwangvoeren. Volgens de dierenarts zou het kunnen komen door de Panacur of de ontstekingsremmer. In overleg met haar de ontstekingsremmer voor een kilo minder gegeven. Gistermiddag was ik even weg en toen ik thuiskwam lag mijn poezekind weer met haar ogen van links naar rechts, en haar kopje ging ook van links naar rechts. Ik schrok en pakte haar op en direct werd ze heel wild(ze is anders heel rustig, net een lappenpopje met oppakken) en begon hevig om haar as te draaien. Opnieuw kan ze niet meer lopen nu terwijl het net juist zo goed leek te gaan.
Spoeddierenarts gebeld en kreeg iemand die nogal nors deed aan de lijn. Ik kon dan wel langskomen maar dan moest hij dat wel direct weten en ik moest niet denken dat ik later op die avond nog terecht kon. Ik heb vervolgens maar een andere kliniek Anicura gebeld en die zeiden geef de ontstekingsremmer weer meer. Dat was ook mijn gevoel, er zo snel mogelijk weer mee beginnen.
Het vreemde is dat het nu dus de derde keer op rij is dat na verlagen van de ontstekingsremmer de kat ineens hevig achteruit gaat. Ik zit nu op dag 28 van de Panacur tegen de E.Cuniculi en vraag me nu af of het dan nog wel de E.Cuniculi zou kunnen zijn?
Ik hou ontzettend veel van mijn lieve katje en zou zo graag weten wat ik nog kan doen. Morgen is mijn eigen dierenarts er weer en zouden we overleggen over vervolg. Ik twijfel of een neuroloog in Utrecht universiteitskliniek nog wat zou kunnen betekenen. Een MRI wil ik niet meer laten maken gezien het kostenaspect en dat ze dan weer onder narcose moet, de CTscan van de hersenen(kop tot met schouders) was goed. Iemand misschien ervaring met neurologen bij honden/katten/paarden, zitten die alleen in Utrecht en zou dat zinvol zijn? Of nog ideeën? Het is zo sneu haar zo te zien,weer zo hulpeloos.
Laatst bijgewerkt door Sabri op 02-09-18 12:06, in het totaal 1 keer bewerkt