Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magrathea schreef:Badje voor de vogels ga ik neerzetten! Ik heb wel alleen maar een balkon maar wie weet kan ik er een vogel blij mee maken
Olle schreef:@Dushi; Super dat je lekker verkoeling voor je konijntjes zorgt, maar ik zal je er geen handdoekjes over de bevroren fles en koelelement doen?
Knakker schreef:Aranel schreef:Mijn hond heeft het zwaar. Die loopt nu alweer te hijgen binnen![]()
Ik heb ijsjes voor haar gemaakt en daar krijgt ze er 1 of 2 per dag van. Verder 's morgens vroeg wandelen, bal mee die ik dan een aantal keren in het water gooi zodat ze kan zwemmen.
De katten lijken zich aardig te redden, hoewel eentje sinds deze week ineens veel onder de bank zit. Zal wel koeler zijn daar.
Hoe maak jij de ijsjes voor je hond?
Jessix schreef:Mijn hond zoekt de zon steeds op.
Knakker schreef:Aranel schreef:Mijn hond heeft het zwaar. Die loopt nu alweer te hijgen binnen![]()
Ik heb ijsjes voor haar gemaakt en daar krijgt ze er 1 of 2 per dag van. Verder 's morgens vroeg wandelen, bal mee die ik dan een aantal keren in het water gooi zodat ze kan zwemmen.
De katten lijken zich aardig te redden, hoewel eentje sinds deze week ineens veel onder de bank zit. Zal wel koeler zijn daar.
Hoe maak jij de ijsjes voor je hond?
Roosje01 schreef:Ik weet na 3 dagen mijn kat binnen houden niet meer wat ik met dr aanmoet. Loopt echt te krijsen vandaag en heeft zelfs op mijn kleed gepoept ipv de bak. Heb dr nu maar naar buiten gelaten voor ik gillend gek wordergste hitte is nu toch voorbij. Kwam net bui aan werd al donker, maar die trok helaas langs.