Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mairead schreef:Ik las eerder dat ze niet een oproep wil plaatsen ivm herkenning door de ex die dan evt wraak zal nemen op de hond? Maar is de Crowdfundings website waar het verhaal op staat dan ook geen risico?
En wat als je bvb Duitse passagiers oproept in het Duits om de hond mee te nemen naar een bestemming in Duitsland? (Neem aan dat de ex geen Duits kan lezen)
Ethelate schreef:Ik heb bewust even niet gereageerd, omdat er zo hard geoordeeld wordt.
Want blijkbaar denken er best veel Bokkers dat de baby haar eigen keuze is, maar helaas is dat niet het geval.
Zij zal voor een kind moeten zorgen van hem, er altijd aan herinnert worden, hopen dat hij niet op hem gaat lijken enz. Zij gaat haar best doen een goede moeder te zijn, geen twijfel over mogelijk.
Maar deze hond heeft zij 6 jaar geleden wel bewust aangeschaft met 'daar zorg ik tot de dood voor', en is op dit moment haar enige vertrouwde.
Voor dat zij vertrok had ze haar eigen koophuis, goede fulltime baan en alles goed voor elkaar. Haar kennende knockt ze zich hier doorheen.
De eerste offertes zijn binnen en als ze alleen moet vliegen is de goedkoopste aanbieding nu $4693 = €2971
poes schreef:Goed dat er een offerte is. Stukje onder het eerst geschatte bedrag dus dat is zeker positief.
maximuss schreef:Euhhhh, dat kind kan dan toch gewoon afgestaan worden voor adoptie? Zij "moet" daar niet voor zorgen...
Immo is dat zelfs beter voor het kind dan de frustraties van de biologische moeder...
Ethelate schreef:Er lopen verschillende dingen om te regelen dat ze met iemand mee kan vliegen, maar allemaal via via, zodat we zeker weten dat het vertrouwd is.
Verder denk ik bij veel reacties 'Karma is a bitch' en hoop ik voor die Bokkers dat zij nooit in de problemen komen..
Pipodipo schreef:Australie is geen derde wereld land volgens mij.
Dit is en blijft een bedeltopic, ondanks de wijzigingen in de eerste post. Daar wil ik een beetje voor waarschuwen omdat mensen zich vaak makkelijk mee laten slepen en dat zie je in dit topi ook weer gebeuren. Zoals ik eerder al zei, ik ken de persoon waar het om gaat niet en ik heb ook geen idee of er wel iets klopt van het verhaal. Het heeft dus niet zoveel zin om boos te worden op mij, ik wil alleen maar wat relativeren. Dat daar zo overgevoelig op wordt gereageerd, zegt vooral iets over degenen die dat doen.
Ethelate, ken jij dat meisje persoonlijk?
GUSTIxBILL schreef:Dromertje, dit heeft wel zin.
Dat zijn dingen die ik orde gebracht kunnen worden.
Het verlies van een maatje (zeker in deze situatie) slijt na 22j niet. En dat kan mijn mama bevestigen
maximuss schreef:@ resistance: nooit van sarcasme gehoord? Was een reactie op de "zielige" post van ts... Zie mijn reactie hierboven...
Annet_Dottie schreef:D'r staat volgens mij een, in dit geval, grappige taalfout in de afbeeldingmaximuss schreef:@ resistance: nooit van sarcasme gehoord? Was een reactie op de "zielige" post van ts... Zie mijn reactie hierboven...
Sarcasme is prima, maar met sommige opmerkingen is het makkelijk om te zeggen "haha grapje" maar wat jij zegt kan gewoon echt niet...
Normaal heb ik mijn woordje wel klaar en klap ik niet zo snel dicht, maar de wending die dit topic nu neemt heb ik gewoon niet eens meer woorden voor, sommige opmerkingen gaan gewoon echt te ver..
Je kan ook gewoon je handen van het toetsenbord af houden en wat anders gaan doen als er niks normaals uit komt..
Ik sla de donatie pagina op en zal Vrijdag iets overmaken, ipv dat ik nog in dit topic blijf meelezen...
[ [url=m/KZyGNG.jpg]Afbeelding[/url] ]