Killercat, advies gevraagd

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-18 00:42

julius_juut schreef:
Ben ik heel raar als ik voorstel die kuikens dan aan een hengeltje te hangen, net buiten bereik, zodat er gesprongen en geklauwd moet worden om hem te krijgen? Beetje entertainment voor de kat, met dan de beloning van een hapje lekkers.

Ook een goed idee!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 08:21

julius_juut schreef:
mavantos schreef:

Wat een belachelijke reactie... Ik hoop toch serieus dat je dit niet meent. Moet er niet aan denken in de buurt te wonen van iemand die mijn huisdier vermoord, ongeacht wat hij doet. Het dier kan er niets aan doen.

Ook als jouw huisdier een serie van mijn huisdieren dood? Het dier kan er idd niets aan doen, de eigenaar wel. ;)

Mijn vader heeft ook al een keer een kat doodgeschoten en terug gebracht. Die kwam in onze altijd de dure KOI vissen verwonden of vangen. En de gewonde vissen haalden het meestal ook niet.

Mijn vader heeft complete constructies gebouwd, met netten gewerkt, lijnen met belletjes eraan, noem maar op.

Nadat hij iets meer dan een half jaar de eigenaar herhaaldelijk heeft aangesproken en die er nog steeds niks mee deed, heeft hij het heft in eigen handen genomen. Heel erg, maar nadat hij wéér een vis van ruim €500,- had opgevreten was het klaar.

TS, ik denk dat herplaatsen ook de beste optie is. Er zijn genoeg boeren die zo'n kat wél kunnen waarderen. :j

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 10:10

Ts, je hebt ook altijd van die gekke beesten om je heen, ik zie een patroon :D

superpony

Re: Killercat, advies gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 14:44

Dat katten je kunnen verbazen.....ons jonkie met jachtinstinct was druk bezig in een slaapkamer. Ik ben dingen aan het uitzoeken om huis verkoop klaar te maken.... zie ik dat kleine monster met een grote, zware tas slepen. Was er al mee naar een andere kamer gekomen

Nu hebben we de tuin dicht met gaas. Gister was hij geschrokken van de werkzaamheden, dus durfde een half uurtje niet meer naar buiten en klom in mn benen. Om vervolgens daarna weer door tuin te rennen en te jagen op insecten......zo tegenstrijdig soms.

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 14:39

KimD schreef:
julius_juut schreef:

Ook als jouw huisdier een serie van mijn huisdieren dood? Het dier kan er idd niets aan doen, de eigenaar wel. ;)

Mijn vader heeft ook al een keer een kat doodgeschoten en terug gebracht. Die kwam in onze altijd de dure KOI vissen verwonden of vangen. En de gewonde vissen haalden het meestal ook niet.

Mijn vader heeft complete constructies gebouwd, met netten gewerkt, lijnen met belletjes eraan, noem maar op.

Nadat hij iets meer dan een half jaar de eigenaar herhaaldelijk heeft aangesproken en die er nog steeds niks mee deed, heeft hij het heft in eigen handen genomen. Heel erg, maar nadat hij wéér een vis van ruim €500,- had opgevreten was het klaar.

TS, ik denk dat herplaatsen ook de beste optie is. Er zijn genoeg boeren die zo'n kat wél kunnen waarderen. :j

Dus je vader even vertellen dat ie volgende keer niet de kat maar de eigenaar neerschiet :+