Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KarmaChansy schreef:ik voel ze gewoon kriebelen na het lezen van jou post! zijn echt poedersuiker, balen dat de scalibor niet helpt
dierenfan schreef:Brrrrr net half uur bos gehad. Wat rustiger deel op gezocht... Wat een enorm succes!!!
Zeker 100 teken later en 6 grondig gewassen honden en alles uit auto in wasmachine en zelf ook gedoucht en dat alles tijdens onweersbui mogen doen... Is alles moe, schoon en beetje teek vrij binnen
Scalibor banden al maand om inmiddels maar die afwerende werking is een flop hoor. Volgend jaar bravecto!!
Vanavond nog maar rondje teken controle dan zal wat over gebleven is wel vast zitten..
Wat een ellende die rot beesten!!!
Maartje1990 schreef:Otti1977 schreef:Ik gebruik de seresto band al een paar jaar. Loop elke dag in het bos. Mijn honden hebben sinds deze band echt geen teek meer gehad. En ze lopen altijd in de struiken. Vreemd dat ik hier verhalen hoor dat die niet werkt.
Hierboven is niet seresto he maar scalibor
dierenfan schreef:Dag dag scalibor (€@)%((( banden. Mijn jongste van 1 jaar had klein wondje onder de band. Gelijk band uit maar breekt steeds verder open in zijn nek. Oftewel groot deel van zijn nek kapot, kaal, ontstoken...
Nu twijfel ik. Toch nog bravecto er in wat ik online opeens nergens meer te koop vind?? Of toch advantix pipetten. Niets doen is geen optie. Band is nu 5 dagen af.
De andere 5 geen huidklachten tot nu toe. Wel nog 4 teken weg mogen halen deze week
DeBuurvrouw schreef:Ik gebruik ook seresto en ben er erg tevreden over.
Enige nadeel -voor mij- is dat het circa 9 maand meegaat en ik dat totaal niet bij hou.... ik probeer na 8 maand al te wisselen maar ja regelmatig ''even gauw'' de hond wassen terwijl dat nu juist weer de werking verkort.
Kortom,eigenlijk zou ik gewoon na 7 a 8 maand moeten wisselen.![]()
Ga nu gelijk weer bestellen op agradi (met korting) want gisteren hing er wel een teek aan hem terwijl we dat nooit eerder hebben gehad. Kortom,band is op en ik ga nu proberen om het op de kalender te schrijven wanneer er weer een nieuwe besteld moet worden