Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kimberleyepe schreef:Ik wist niet dat het zo heette!
Wij hebben in het bos en met fietsen ook altijd een gewone halsband om, anders vinden we het niet helemaal fijn. Met fietsen stopt hij soms nog al abrupt als hij moet plassen haha.
eveline_B schreef:In plaats van naar een hondenschool gaan kan je ook overwegen om enkele privélessen te nemen. Bij jou in de buurt zit hondenschool de Duinhonden. Ze komen met plezier bij je langs om in de thuisomgeving te werken aan het contact tussen jou en je hond. Om met dit gedrag om te leren gaan heb je namelijk niet zozeer training nodig, maar inzicht in waarom je hond dit gedrag laat zien. http://www.deduinhonden.nl/
Billy schreef:eveline_B schreef:In plaats van naar een hondenschool gaan kan je ook overwegen om enkele privélessen te nemen. Bij jou in de buurt zit hondenschool de Duinhonden. Ze komen met plezier bij je langs om in de thuisomgeving te werken aan het contact tussen jou en je hond. Om met dit gedrag om te leren gaan heb je namelijk niet zozeer training nodig, maar inzicht in waarom je hond dit gedrag laat zien. http://www.deduinhonden.nl/
120 euro plus reiskosten voor een uur priveles thuis..... dat is diefstal!
Billy schreef:oh ja, twas nog vroeg......nog geen koopje maar wel redelijker
[***] schreef:Billy schreef:oh ja, twas nog vroeg......nog geen koopje maar wel redelijker
Vind het ook niet goedkoop hoor, maar ik schrok ook nogal van de 120,=, dus ben even op de site gaan kijken.
Wil zelf mogelijk ook iets van privélessen gaan nemen als de jachttraining niet doet wat ik hoop en ben wat prijzen aan het vergelijken.
Lastig om de juiste persoon te vinden.
trysteffy schreef:Dat vraag ik mij ook af..
Want het moet ook het bij mij passen want zoals pak werk leuk om te zien maar aangezien er hier kleine kinderen lopen vind ik dat niks voordat die kinderen iets doen wat hij denkt van ik moet dat pakken nee dat doe ik liever niet..
Dus dan doen we maar een cursus vind hij tot nu toe de oefeningen die we doen niet echt interessant want hij kijkt liever naar iets op de grond wat wij niet zien lopen.. maar dat zijn de oefeningen die we pas bij de eerste les hebben gehad. Onze eerste officiële les is volgende week woensdag met een groepje
love_western schreef:trysteffy schreef:Dat vraag ik mij ook af..
Want het moet ook het bij mij passen want zoals pak werk leuk om te zien maar aangezien er hier kleine kinderen lopen vind ik dat niks voordat die kinderen iets doen wat hij denkt van ik moet dat pakken nee dat doe ik liever niet..
Dus dan doen we maar een cursus vind hij tot nu toe de oefeningen die we doen niet echt interessant want hij kijkt liever naar iets op de grond wat wij niet zien lopen.. maar dat zijn de oefeningen die we pas bij de eerste les hebben gehad. Onze eerste officiële les is volgende week woensdag met een groepje
Een hond die bijtwerk doet, bijt niet meteen kinderen hoor. Verdiep je eerst eens goed in deze sport, voordat je zulke uitspraken doet.
Mijn honden zijn gek op kinderen, hartstikke voorzichtig mee. En buurmeisje mag graag een balletje met ze gooien.
En 2 van de 3 mechels doen ipo. Maar zijn juist zeer stabiel. En als ik het commando geef, dan doen ze niks. Want ze zien geen bijtmouw. Dus valt er niks te bijten.