Art_Ificious schreef:Jis_ waar lees jij dat mijn hond er 8u of langer in zit?
Gaan we weer aannames doen die niet gezegd zijn?
Overdag als we thuis zijn mag de hond gewoon op de zetel (hebben er dekens in liggen) of snachts bij ons op de slaapkamer waar hij een grote mand heeft en ook op bed mag.
De bench is er alleen als we even naar de winkel gaan of uit gaan en hij niet mee kan, maar nooit langer dan 5 uurtjes en dan loopt het al echt uit op feestjes. Meestal dus maar een uurtje of 3.
Als we werken zijn zit hij bij onze kennissen en heeft daar een speelvriendje.
Bench is tevens de grootste maat voor een middenslag poedel van +-37cm schouderhoogte en dus zeker niet te krap. Hij kan netjes languit liggen en zijn voer en drinkbak staan er ook altijd in. Eten doet hij dus ook in de bench.
Heb al paar keer gehad dat ik het deurtje vergat dicht te doen en bij thuiskomst de hond gewoon lekker lag te dutten in zijn bench en dan met slaperige oogjes opkijkt. Hij komt er niet meteen uit ook niet als hij echt moe is.
Als de hond niet op de bank mag en daarom in een bench wordt gestopt s'nachts, als tip wordt dit gegeven, dan is dat voor ongeveer 8 uur. Tenzij de Dog mee naar bed gaat maar de meeste mensen slapen boven. En een dog en traplopen...
Dat bedoel ik. Heel fijn dat jouw hondje ruim zit en niet zo lang. Dat je je zo aangevallen voelt is niet nodig. Geef alleen maar aan wat ik vind van de bench. En hoe hij soms ook misbruikt wordt.