Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shenavallie schreef:Jaime_ schreef:Geen enkele kat hoort los buiten te lopen. Om 10.000 redenen, maar de belangrijkste; voor zijn eigen veiligheid.
Daarnaast kies jij voor een kat en de buren niet. Dus om deze 2 voornaamste redenen lopen mijn katten niet los buiten.
????
_Dracarys schreef:Alle katten op eigen terrein. Je hebt zo'n huisdier tenslotte voor jezelf
Nynkster schreef:_Dracarys schreef:Alle katten op eigen terrein. Je hebt zo'n huisdier tenslotte voor jezelf
Iedereen bij ons in de straat heeft de katten buiten. Lopen ook bij ons door de tuin. Dan doe ik die van ons ook gewoon buiten. Dan zouden mensen met honden ook uit moeten laten in eigen tuin. Ik hoef ook niet last te hebben van de stront die ze laten liggen toch?
(niet boos bedoeld)
Shenavallie schreef:Jaime_ schreef:Geen enkele kat hoort los buiten te lopen. Om 10.000 redenen, maar de belangrijkste; voor zijn eigen veiligheid.
Daarnaast kies jij voor een kat en de buren niet. Dus om deze 2 voornaamste redenen lopen mijn katten niet los buiten.
????
Citaat:Waarom vind je het zo verbazend?
Ik lees wel topics over buurkatten
Die het kattenvoer van hun (dan dus TS) kat op eten..
schijten in de voortuin...
door keukenramen binnendringen en op de bank plassen..
dode vogels in de volière omdat ze zo bang worden dat ze zich dood vliegen tegen het gaas aan..
Sommige mensen zijn hartstikke allergisch maar moeten dus hun raam sluiten voor de huisdieren van een ander.
Ik heb zélf katten maar zit echt niet te wachten op de buurkat die geen kattenbak heeft want buitenkat die vervolgens de zandbak van mijn dochter daarvoor gebruikt.
Ik zóu het vreselijk vinden een kat half dood te rijden.
Nynkster schreef:_Dracarys schreef:Alle katten op eigen terrein. Je hebt zo'n huisdier tenslotte voor jezelf
Iedereen bij ons in de straat heeft de katten buiten. Lopen ook bij ons door de tuin. Dan doe ik die van ons ook gewoon buiten. Dan zouden mensen met honden ook uit moeten laten in eigen tuin. Ik hoef ook niet last te hebben van de stront die ze laten liggen toch?
(niet boos bedoeld)