sabine1979 schreef:Ja die laat ik lopen![]()
Mijn dieren staan op 1.
Als, zoals nu, een probleem is, dan ga ik me ergeren, krijg een kort lontje.
Ik vind mijn vriend ook echt heel leuk, ik wil deze relatie ook niet beëindigen, maar als ik in mijn eigen huis niet goed in mijn vel zit door deze situatie, moet ik waarschijnlijk toch de keus maken.
Ik hoop natuurlijk dat we hier een oplossing voor gaan vinden, ook al zal het niet 1, 2, 3 gaan.
Ik wil gelukkig zijn met alles en iedereen die in mijn huis komt, zonder ergernissen
Ik heb het topic deels door gelezen maar stop toch hier, wat betreft het gedrag van de hond zijn veel oplossingen al aangereikt en heb ik ook geen verstand van dus bemoei ik me niet mee.
Maar ik vind wel als je net 2 maandjes bij elkaar bent en je praat al zo als je hier over je vriend praat, zou ik er lekker mee stoppen want ik vind je erg negatief. Dit gaat gewoon niet werken zo. Jij doet je vogels niet weg hij doet z'n hond niet weg, wil je dan nooit gaan samenwonen? Of wachten tot de hond en/of jou dieren overleden zijn? Wanneer je nog steeds dus met allergie zit en je vriend daar dus geen rekening mee houd. Nee sorry klinkt misschien heel hard maar ik zou hier lekker een streep door zetten