Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Selka schreef:Oja nog iets.. de honden krijgen in ons nieuwe huis de bijkeuken plus een afgezet stuk buiten om te spelen. Nu is er een aparte ruimte in de bijkeuken en ik heb vandaag besloten die te voorzien van vloerverwarming zodat ze altijd lekkere warme pootjes hebben als ze daar gaan slapen op hun bedden
Lianne schreef:Je dier teveel lekkers geven waardoor hij veel overgewicht heeft vind ik totaal geen dierenliefde.
Palmera schreef:Lianne schreef:Je dier teveel lekkers geven waardoor hij veel overgewicht heeft vind ik totaal geen dierenliefde.
Mee eens hoor! Ik ken zat memsen die een veel te zware hond hebben die de hele dag door een snoepje/koekje/kaasje/worstje in hun mond gestopt krijgen. Alles onder het motto 'hij heeft het vroeger zo zwaar gehad'. Goed, we hebben het over voormalige zwerfhonden. Maar moet hij dan echt láter weer problemen krijgen door het overgewicht? Nee hoor, gewoon oerdom, hoe goed ze het ook bedoelen.
En dan heten die van mij 'te mager'. Ik noem het keurig op gewicht. Wat heel belangrijk is, zeker voor mijn artrose kampioen.