Geweldig topic, maar goed inderdaad dat ze niet voor een maltezer is gegaan . Benji bouwt vanzelf conditie op om je oma straks lekker bij te houden
Nynke1
Geplaatst: 24-01-18 19:46
maralyn schreef:
Nee... Uit veendam
Oh die heb ik voorbij zien komen. Vond t maar een rare advertentie. Beest moest zsm weg en kon evt na een week weer opgehaald worden. Gelukkig is hij goed terecht gekomen!
Heb regelmatig ruzie met de foon... Dus moet nog even fotos op pc zetten.
Beiden maken het goed! Ze lopen nogsteeds vier keer per dag. En vandaag een x zelfs n dik uur in een loop. Benji raakt zijn energie goed kwijt en oma loopt steeds vlotter!
De bench is zn veilige terein. Ligt graag voor de kachel en het mooie is... Hij mag zelfs op schoot van oma.
Hij heeft de korf ook nog om en dat is geen raar idee. Met enten sloeg zijn enthousiastme goed door... En ik had m vast. Maar hij vond de pup tegenover zo leuk dattie te ver ging. Oplossing. Hond omdraaien en naar buiten laten kijken. Vuurtje ging uit en was weer kalm.
Hij is verzoooot op kinderen. Helemaal liggen en kwispelen. Ook konijnen vind hij eeenig. Kort om. Super goed!!
Oh leuk, een update! Het gaat zo te zien nog steeds super .
Aranel
Geplaatst: 29-04-18 17:55
Wat een leuk topic is dit, ik ken je oma natuurlijk niet maar ik vind haar leuk
Ook echt een combi die je niet verwacht, zo'n flinke Staffordshire bij een oudere vrouw, maar wat zijn ze leuk samen! Zo'n hond zal ook mooi potentiële inbrekers een blokje om doen lopen denk ik.