Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
rayoow schreef:Ik heb 3 katten maar die komen niet buiten!
1 eerst nog wel maar na haar moeder omver gereden is en tante doodgeschoten dus niet meer.
Wel de luxe van 2 binnen tuinen. 1 met houtsnippers en planten van 5x4 vierkante meter en een rotstuin met vijver en vetplanten ect van 3x2 vogels mij
Ze mogen verder in het hele huis op de honden slaapkamer na
Huiskamer hieris ook zo groot als het begrip van 3a4 huiskamers in een rijtjeshuis en een brug over de huiskamer van 1 kant met 2 slaapkamers naar de andere kant met 1 slaapkamer.
Liggen heel graag op die brug, mooi overzicht over het huis en omdat het halve huis uit glas bestaat ook het bos!
Alane schreef:bruintje123 schreef:Ik woon in het buitengebied en heb geen katten.
Ik vind ze erg leuk maar onze buren hebben sier vogeltjes en kipjes en ik denk dat dat niet zo goed samen gaat.![]()
In het buitengebied zou ik een kat echt willen voor muizen te vangen dus opsluiten is dan uiteraard geen optie.
Zou ik ooit binnen de kom wonen komt er misschien wel een kat, dit word dan zeker een kat die op de eigen plek blijft dmv een goed afgezette tuin..
Mijn man heeft postduiven, en de buitenkatten liggen samen met de honden bij hem als de duiven vliegen of terug komen van een vlucht. Katten liggen ook vaak op de ren. Nooit geen problemen gehad.