Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaplaars schreef:Ik wil heel graag binnenkort een droger aanschaffen.
Maar had een vraag over die (kleine) mallen die gebruikt worden: gaat die hele mal in de droger of keer je die om boven een rek en zet je dat in de droger?
Kaplaars schreef:Ik wil heel graag binnenkort een droger aanschaffen.
Maar had een vraag over die (kleine) mallen die gebruikt worden: gaat die hele mal in de droger of keer je die om boven een rek en zet je dat in de droger?
xMyrth schreef:Ik ben ook aan het overwegen om een voedseldroger aan te schaffen... Vooral om met wandelen kleine gezonde beloningssnacks mee te nemen die niet vet zijn of vol met suiker etc zitten. Wat is dan gezond?
Ik wil niet dat mn hond te dik wordt haha. Dus ik dacht aan zalm, koolvis, kipfilet?
xMyrth schreef:Ik ben ook aan het overwegen om een voedseldroger aan te schaffen... Vooral om met wandelen kleine gezonde beloningssnacks mee te nemen die niet vet zijn of vol met suiker etc zitten. Wat is dan gezond?
Ik wil niet dat mn hond te dik wordt haha. Dus ik dacht aan zalm, koolvis, kipfilet?
xMyrth schreef:Ah thanks voor de reacties.
Ik heb een tijdje gewoon kleine snacks gehad om mee te nemen tijdens het wandelen, van 80ct van de Lidl. Maar die zitten vol met rotzooi en ik merkte dat mijn hond daar wel van aankwam. Als ze luistert tijdens het wandelen wil ik haar kunnen belonen met wat lekkers.
Daarna heb ik eens van Antos Salmon bites Fish D'light gehaald, maar ik vind 3 euro voor 100 gram best prijzig... Vandaar dat ik dacht: ik wil wel eens meer weten over zelf voedsel drogen!
Al snap ik dat als ik bijvoorbeeld 400gr koolvis droog, ik geen 400gr gedroogde koolvis overhoud...
LindyH schreef:Ik hoor altijd dat dingen met veel vet, zoals vlees, heel lastig te dragen zijn in een voedseldroger. Of in ieder geval een stuk moeilijker dan groente.