Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Leffroi schreef:Hier ook altijd de vraag of mijn hond welkom is ja of nee. Is het antwoord nee, dan is het toch echt pech, dan blijft de hond thuis. Een ander hoeft geen last te hebben van mijn hond. Hoe vaak er wel niet een oepsnestje is gekomen omdat mensen dachten het beter te weten.. En geloof me, die abortusprikken zijn ook verschrikkelijk duur, om over de kosten van een nest niet te spreken.
petitparis schreef:fijn als je het zo zou kunnen oplossen TS.
Het als dan niet plaatsvinden ve dekking is eigenlijk het minste. Je kan een intacte reu en loopse en zeer gewillige teef perfect uiteen houden. Maar of je die onrust die ermee gepaard kan gaan moet willen is een andere zaak...
smurffie schreef:En toch snap ik jou zus ook wel, een hond die je een week hebt van 8,5e maand zou ik ook niet graag 7 a 8 uur alleen thuis laten. Ik zou dus inderdaad kijken naar de opties waarbij hij mee kan zodat hij tussendoor kan worden uitgelaten.
Met deze temperaturen in een bus is wel koud voor 7 a 8 uur. Wellicht een aparte kamer (badkamer?) met zijn eigen mand, eten en drinken?
snuggle schreef:Anoniem schreef:Kan jouw eigen hond een dagje naar evt buren of andere opvang?
Dat is niet de meest voor de hand liggende optie, maar misschien wel een makkelijkere?
Dat is inderdaad het enige wat ik nog kan bedenken als ze echt de poot stijf blijft houden. Wil het wel gezellig houden (ben nog jarig ook die dag) , maar ja, beetje omgekeerde wereld.
snuggle schreef:Andere zus heeft aangeboden dat de reu in haar bus met bench kan en dan tussendoor lekker stuk wandelen. Ik zal ook voorstellen dat ze wat eerder van huis gaat en dan eerst haar hond flink laat rennen. Dat moet ze dan maar accepteren. Over sinterklaas stress gesproken.....
snuggle schreef:Andere zus heeft aangeboden dat de reu in haar bus met bench kan en dan tussendoor lekker stuk wandelen. Ik zal ook voorstellen dat ze wat eerder van huis gaat en dan eerst haar hond flink laat rennen. Dat moet ze dan maar accepteren. Over sinterklaas stress gesproken.....
simongek schreef:Jarenlang reuen gehad. Nog nooit in huis geplast als een teef loops was.
Wel kwijlen en onrustiger zijn. Wij haalden ze dan wel uitelkaar.
8nnemiek schreef:Een hond die benchtraining heeft gehad gaat niet janken en plassen, die gaat gewoon slapen. Is maar net hoe je het de hond aanleert.