Change3x schreef:Ook nog zoiets: schuin achter ons huis is nog een ander klein bos, daar is ook een hondenpoepveldje, je weet wel, zo een met van die houtstukjes. Mensen gooien daar hun plastic zakjes neer waar hondenstront in zit, inmiddels ligt er al een hele verzameling. Dan denk ik dus altijd, dan kun je de poep van je hond net zo goed niet opruimen en het laten verteren door de natuur als je het plastic zakje met de stront toch niet wilt opruimen.
Dat is toch ook van de zotte
milieuvervuilers..
Wij hebben altijd hele lieve sociale honden, maar heb het nooit zo met mensen die zeuren en miepen over alles, dat ik denk van het is geen baby maar een dier
.
1x een speelse grom/blaf en dan zijn ze al 'aan het vechten' comm'on laat die honden ook eens leuk met elkaar spelen. Daar staat natuurlijk wel tegenover, dat als iemand zijn hond vast heeft, ik de mijne ook aanlijn. En zodra een hond losloopt die van mij ook losgaat en ze het maar samen uitzoeken
Maar mensen die alles meteen als gevaarlijk opvatten en nogal menselijk met hun dier omgaan heb ik niks mee