kip gevonden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Silver_Fox

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 09:42

Romeo15

Re: kip gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-17 10:30

Ze worden zo opgehaald door de dierenambulance. Ik vind het echt jammer dat ik ze niet kan houden maar als dat gekakel alleen maar harder gaat worden..
Ik heb nog overwogen om ze in een donker hok te doen snachts probleem dat mijn vriend altijd vroeg weg moet doordeweeks en zelf moet ik ook regelmatig vroeg weg dus dan is het of vroeg eruit laten en vroeg gekakel of ze zitten tot ik thuis kom in dat donkere hok ook niet ideaal dus..

Nu maakte de dierenambulance er geen probleem van om ze op te komen halen trouwens! Het was een vriendelijke man en hij ging gelijk iemand langs sturen. Toen ik zei dat ik al eerder had gebeld zei hij dat ze de afgelopen dagen erg veel meldingen binnen gekregen hebben en het dus erg druk hadden.
Wellicht gaan we in de toekomst wel wat hennen houden omdat we het toch wel erg leuk vinden.
Ik hoop echt dat deze twee goed terecht gaan komen

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 11:31

Fijn dat ze nu wel komen !
En tja, jammer natuurlijk. Maar wat niet kan, kan niet. Teveel gekraai in een woonbuurt is ook helemaal niks. Jij hebt ze in elk geval gered en ze de beste zorgen gegeven :j

Romeo15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-17 12:12

De vrouw die ze op kwam halen vertelde me dat ze naar een vogelopvang in Delft gebracht worden. Daar worden ze nagekeken en als ze gezond zijn worden ze herplaatst. Ze zei eerst dat deze waarschijnlijk wel makkelijk plaatsbaar zijn omdat ze zo tam zijn tot ik zei dat een van de twee sowieso een haan was, dat maakte het wel lastiger zei ze.

Hopen maar dat ze goed terecht komen dus..

PimxBotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 12:31

Je hebt je best gedaan hoor.
Iemand met zijn paarden afgelegen op weiland met stal zal deze haantjes kunnen huisvesten .
Als ze dan in de stal op stok kunnen hebben ze een prachtig huisje.

Hier gingen mijn haantjes ook bij het varken op stok.
Ze hadden keus. :)

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 11:11

Jammer dat je ze niet kunt houden,maar hanen in een woonwijk gaat gewoon niet.Ik ben helemaal dol op alledieren,maar ik heb tidens een vakantie wel eens in een hotel gelogeerd waar vlakbij ook hanen woonden.En die begonnen zowat om 4 uur s'nachts te kraaien en gingen maar door.Dat is wel slopend voor je nachtrust.Je zou vrijwel zeker last met de buren krijgen.Je hebt in elk geval goed je best voor ze gedaan.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 12:08

petraaken schreef:
Je kan het trouwens ruiken ook als je met bloedluis zit.

Hoe ruikt zoiets? Interessant om te weten :j