Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nouvel schreef:We hebben 2 bakken, deksel eraf op advies van de dierenarts, ook meerdere eet en drink plekken.
Ik kwam vanmorgen tot de ontdekking dat hij zelfs op zolder heeft gesproeid en daar komt Rocks helemaal niet...
Het hele huis stinkt, hij springt zelfs op de tafel om daar tegen het lampje dat er staat te sproeien...
Na overleg met de dierenarts denk ik steeds meer dat zowel Rocks als Phil katten zijn die het prima alleen doen en liever geen maatje in hun ruimte hebben...
Als je toch alles van te voren weet...
Het is balen dat je pas achter zulke dingen komt als je ze probeert.
Mijn tante die altijd katten heeft gehad en nu niks meer heeft en heel gek op katten is komt vanmiddag voor Rocks kijken.
Ik denk dat nu het belangrijkste is dat beide katten een fijne vertrouwde plek hebben waar ze zichzelf kunnen en mogen zijn en als mijn tante Rocks die plek kan geven denk ik dat we dat moeten doen.
Het is alles behalve mijn stijl om zo kort iets te proberen en ik heb de hele boel al bij elkaar gejankt vanmorgen, maar in dit geval zal dit de beste oplossing zijn vermoed ik...
Billy1970 schreef:Daarover zijn de meningen behoorlijk verdeeld, ook onder deskundigen. Ik zou niet zo hard durven stellen dat katten 'normaal gesproken helemaal geen solitaire dieren' zijn, maar ook het tegenovergestelde zou ik niet durven beweren. En over de oorzaken ook niet.Normaal gesproken zijn katten juist helemaal geen solitaire dieren hoor