LinsxDot schreef:Amandavd schreef:TS ik heb nu al 4 GT's gevonden in een straal van 25 kilometer van Rozenburg die dat allemaal bij lange na niet kosten voor 1 uur. Dus ik weet niet waar je gezocht hebt maar goed.
http://honden-gedragstherapie.nl/nvgh-gedragstherapeut/
Waar zie je de prijzen?![]()
Ik zie er maar 2 in de buurt
Je gaat rechtsboven naar zoek een gedragstherapeut in jouw omgeving. Je vult rozenburg in, op 25 kilometer. Dan zie je onderin allemaal namen, wel scrollen. Google ze dan kom je op hun website en dan zie je de tarieven.
moet haar en de bench dagelijks wassen
Een pup kan het nog niet ophouden en bij de ene wordt de link met buiten plassen/poepen sneller gelegd dan bij de ander. Ik denk dat jouw teef die link niet meer legt en gewoon wat doet zodra zij moet. Dat dat ook is als je net binnenkomt is niet raar, want waarschijnlijk is ze buiten wat opgewonden en beweegt ze veel, waardoor ze sneller weer moet of zelfs de tijd niet neemt om rustig te ontlasten buiten. Mijn jongste hond moeten we 'verplichten' om het laatste stuk rustig te wandelen en nog een keer te plassen oid. Anders doet zij het ook binnen als wij weg zijn. (Als we thuis zijn, zijn we altijd op tijd om haar weer mee te nemen). Zij is trouwens onzindelijk als ze loops is,de enige manier om haar dan schoon te houden is haar bijna als pup te behandelen.