Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zoe_97 schreef:Kuggur schreef:Onzin.
Van mensen die dit denken walg ik gewoon.![]()
Er zijn slechts enkele reden om een andere thuis te zoek (vb terminale ziekte). Maar geen klik is een onzin rede. Dat is geen moeite willen doen
Oplossingen zijn er sowieso (oppas/uitlaatdienst om er maar 2 te noemen)
x_Nadia schreef:Wij hebben hem direct van de fokker, hij komt uit een 'lol' nestje en fokker zegt: jullie hebben hem gekocht dus jullie problemen, red je er maar mee... hier hebben wij dus totaal geen hulp aan.
Ik moet ook zeggen dat het totaal NIET zijn schuld is qua gedrag, ik zie en merk dat hij bij mij zelf ook onzeker word en daarop reageert.
Als ik mijzelf ook goed voel bij hem (ja dat komt gelukkig voor op sommige momenten) kom hij ook graag bij mij liggen en het liefst opschoot
Het is dus totaal geen agressieve hond maar ik denk dat ook hij door mij onzeker word en daarom reageert zos hij doet.
Ook was het geen gepland iets om zo'n werkwillige hond inhuis te halen, omdat er een kruising is zat dachten wij dat dit een geschikte hond zou zijn...
Helaas zijn wij pas 2 weken geleden te horen gekomen wie zijn papa is en word gezegt dat hij 1 druppel is met hem qua werkwil!
Courses schreef:@Annalies, TS hoeft toch niet alles te vertellen? Als zij aangeeft dat er meer dingen meespelen mogen we dat gewoon van haar aannemen lijkt mij? Ze is ons geen verantwoording schuldig.
Annalies03 schreef:Courses schreef:@Annalies, TS hoeft toch niet alles te vertellen? Als zij aangeeft dat er meer dingen meespelen mogen we dat gewoon van haar aannemen lijkt mij? Ze is ons geen verantwoording schuldig.
ze is ons zeker niets schuldig, en hoeft niets uit te leggen, maar wat wilt ze dan van dit topic? als je niet het volle verhaal uit wilt leggen en alleen wilt zeggen dat je al het negatiefs op facebook niet leuk vindt, zie ik weinig nut om het dan op bokt neer te gooien, met alweer een half verhaal en het dan gek vinden dat er nog meer negatieve reacties komen.
maximuss schreef:@ svrl: dat zijn dus wel dingen die je te weten komt als je je goed inleest in het ras dat je wilt aanschaffen...
maximuss schreef:Door contact op te nemen met de rasverenigingen, te vragen naar betrouwbare fokkers en geen hond te kopen bij iemand die geen volledige openheid/ duidelijkheid geeft over ouders/ voorouders... Dus door research te doen...
Kuggur schreef:beatje schreef:Dat is jou mening en niet de waarheid.Een dier is geen wegwerp artikel voor hoe en waarneer het je uit komt.Er zijn omstandigheden waarin mensen een dier echt niet kunnen houden,maar dat zijn er maar weinig.
Het heeft er veel mee te maken dat de meeste mensen hier honden slechts als huisdier houden, ik niet.
Tip terzijde, alle posts hier verkondigen meningen.
maximuss schreef:Door contact op te nemen met de rasverenigingen, te vragen naar betrouwbare fokkers en geen hond te kopen bij iemand die geen volledige openheid/ duidelijkheid geeft over ouders/ voorouders... Dus door research te doen...
x_Nadia schreef:Plies....
Dit topic was dus NIET bedoeld om het zelfde te krijgen als op Facebook....
Ik ek het beste voor hem.. niemand van jullie weet van min situatie dus houd daarover je mening voor je..
Tips zijn natuurlijk wel welkom!!
Ik doe het ook niet voor mn lol en zie hem zeker niet als 'opject' of 'ding' ik hou van mijn dieren alsof het mensen zijn en wil alleen het beste voor ze!