Je reinste flauwekul....Dierenartsen kletsen er maar wat op los.
Elk middel die toegestaan is op de markt zoals frontline,bolfo,advantix etc doet gewoon zijn werk. Wel werkt het ene middel anders ( lees sneller) dan het andere middel. Uiteindelijk werkt het prima. Mensen met een serieus vlooienprobleem zijn niet in korte tijd van de vlooien af. Met geen enkel middel. Zelfs als je de omgeving mee pakt kan het nog tijden duren.
Ik nodig je van harte uit om eens mee te komen kijken een weekje op mijn werk

Ik zie gemiddeld 2 klanten per dag met een vlooienprobleem waarvan meer dan de helft elke maand netjes Frontline etc. gebruikt. Er zijn wel degelijk producten die niet (meer) werken omdat vlooien er resistent tegen zijn geworden.
En nee, ik verheerlijk ook de dierenarts producten niet, want ik zie ook honden die Stronghold krijgen waar nog steeds de vlooien overheen lopen, maar dat komt vaak ook omdat mensen de omgeving niet goed mee behandelen en dan maakt het niet uit welk product je gebruikt.
Over Bravecto: Ik vind het jammer dat er geen sectie verricht is op de hond die zou zijn overleden aan Bravecto, dat zou meer info hebben gegeven denk ik en daardoor had die meneer zijn verhaal harder kunnen maken dan het nu is. Nu is het helaas niet vastgesteld of de hond daar wel of niet aan dood is gegaan en daardoor blijft het speculeren.
Het is ieder voor zich, ik snap het best als mensen het product niet meer willen gebruiken.